Skocz do zawartości

Wędki St. Croix


Yunker

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy miał bym pytanie czy może miał ktoś styczność z St croix TSS70LXF2 jak poradzi sobie z woblerami do 6cm w nurcie rzeki od 3m do 7/8 m szerokości o średnim uciągu ? Dziękuje z góry

Sporo u nas tych kijków zeszło na Radunię. Jednak u nas głównie do jigów albo wormów na ok 2gr główkach. Znowu 6cm to też nie potężny wobler.

 

Kolega zapiął na krótkim dyszlu pstrążka 60cm i kijek poradził sobie bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Życie , dystrybutor działa czekam . Gwarancja równa się z wysłanie kija do Stanów z tego co się orientuję wiec wolę zrobić to w własnym zakresie na miejscu ..

Nikt niczego nie wysyła do USA. Chyba że Łódź leży w Stanach ale chyba nie koniecznie...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płacisz tak czy siak. Nie ważne czy kij złamał się z Twojej czy nie Twojej winy. Płacisz za transport danego elementu z USA (mogliby nie brać za to $ bo i tak Żbik regularnie zamawia kije). Co dziwne transport nowego LTWS68MXF kosztuje 224 zł netto a takiego PS70MF jakieś 135 zł netto.

 

Ogólnie trochę cyrk ale co zrobić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako konsument masz obowiązek dostarczyć do dystrybutora kij a oni mają uwzględnić 2 letni okres gwarancji. Rozumiem dawać tą kasę jak jest po upływie 2 lat ale nie przed i nigdy bym im nie zapłacił bo to zwykła kradzież. Dla mnie konsumenta może być serwis na innej planecie a za przesyłkę płacił nie będę bo kupiłem legalnie u polskiego dystrybutora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako konsument masz obowiązek dostarczyć do dystrybutora kij a oni mają uwzględnić 2 letni okres gwarancji. Rozumiem dawać tą kasę jak jest po upływie 2 lat ale nie przed i nigdy bym im nie zapłacił bo to zwykła kradzież. Dla mnie konsumenta może być serwis na innej planecie a za przesyłkę płacił nie będę bo kupiłem legalnie u polskiego dystrybutora.

Żbik udziela tylko 12 miesięcy gwarancji. Reszta St.Croix. Kiedyś rozmawialiśmy sobie na ten temat i po tej jakże owocnej rozmowie wolałem na stojakach widzieć Fenwicka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancji mogą dawać 12 miesięcy jednak:

 

"Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania (wyjątek dotyczy nieruchomości, w przypadku których okres odpowiedzialności to 5 lat).

Terminu tego nie można skrócić, z wyjątkiem towarów używanych, przy których sprzedawca może ograniczyć okres swojej odpowiedzialności maksymalnie do roku. O skróceniu terminu konsument powinien zostać poinformowany przed zawarciem umowy."

Źródło: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Edytowane przez hvast87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze strony CORONA FISHING

Procedura gwarancyjna St. Croix - opis skrócony

 

1. Przesłanie uszkodzonej wędki do serwisu St. Croix.

2. Weryfikacja uszkodzeń przez serwisanta technicznego St. Croix.

3. Naprawa/wymiana części bądź całej wędki.

 

Opłaty

1. Koszt podstawowy serwisu St. Croix wynosi średnio 180 zł – w jej skład wchodzi opłata serwisowa i koszt transportu wędki do USA (shipping and handling) oraz opłaty celne.

2. Koszt transportu i opłat celnych jest niezależny od firmy Corona-Fishing oraz St. Croix. Firma Corona-Fishing nie pobiera żadnych dodatkowych opłat.

3. Pozostałe koszty opłaty serwisowej zależne są od modelu wędki, rodzaju uszkodzenia, roku produkcji i typu opieki serwisowej.

 

Procedura gwarancyjna St. Croix - opis rozszerzony

 

Opieka serwisowa Silver Star

Fakt, że czytasz ten tekst prawdopodobnie oznacza, że masz uszkodzoną wędkę. Możesz być pewny, naszym celem jest umożliwić Ci ponowne wędkowanie kijem St. Croix najszybciej jak to tylko możliwe. Jeśli jesteś przekonany, że uszkodzenie powstało z powodu naszego błędu, oraz masz pewność, że twoja gwarancja nie wygasła, najlepszą opcją dla Ciebie jest nasz plan Silver Star. Oto, jak działa:

1. Prosimy o zawarcie dokumentacji wyjaśniającej powód przesłania kija. Wyślij nam swój adres zwrotny i numer telefonu.

2. Jeśli twoja wędka została uszkodzona w wyniku wadliwego wykonania, wtedy oczywiście pokryjemy koszty naprawy wędki lub jej wymiany (w czasie trwania gwarancji).

3. Jeśli jednak dowody wykażą, że uszkodzenie wędki jest wynikiem wypadku, nieprawidłowego użytkowania lub zaniedbania, poinformujemy Cię o dodatkowych kosztach naprawy lub wymiany Twojej wędki.

 

Opieka serwisowa Gold Star

No tak… Ale co jeśli nie zarejestrowałeś się tuż po zakupie wędki jako jej pierwszy nabywca? Lub jeśli kolega nadepnął na Twoją wędkę albo przytrzasnął ją drzwiami samochodu? Nie martw się – plan Gold Star eliminuje niepewność związaną z prawem do gwarancji. Oto, co musisz zrobić:

1. Prześlij do nas całą wędkę wraz z informacją wyjaśniającą powód jej przesłania. Wyślij nam także Twój adres zwrotny, numer telefonu, oraz potwierdzenie przelewu na kwotę 180 PLN, pokrywającą koszty ubezpieczenia oraz przesyłki.

2. Dołącz notę z prośbą o nasz serwis Gold Star. Wysokość opłat za serwis Gold Star w zależności od modelu wędki wynosi:

- 55$ za każdą wędkę z serii: TRIUMPH (wszystkie serie), PREMIER (wszystkie serie), MOJO (wszystkie serie), EYECON, PANFISH, TROUT, RIO SANTO, TIDEMASTER, WILD RIVER

- 85$ za każdą wędkę z serii: AVID (wszystkie serie), LEGEND (wszystkie serie oprócz Torzite), IMPERIAL, BANK ROBBER, HIGH STICK DRIFTER

- 120$ za każdą wędkę z serii: LEGEND ELITE (Torzite), LEGEND SURF (Torzite).

3. Po odebraniu przesyłki od Ciebie nasz technik serwisowy ustali, czy naprawić, czy też lepiej wymienić Twoją wędkę. Pamiętaj, że wybieramy opcję naprawy tylko wtedy, kiedy wędka będzie działać jak nowa.

 

Plan Gold Star + Upgrade

Gdy czujesz się kiepsko z powodu Twojej uszkodzonej wędki St. Croix – to zupełnie zrozumiałe. Dlaczego więc nie zrobić użytku z zaistniałej sytuacji, nie sprawić sobie prezentu w postaci kija o lepszych parametrach o którym tak długo marzyłeś? Dzięki naszemu planowi Gold Star + Upgrade otrzymasz zupełnie nową wędkę wraz z nową gwarancją. Oto, jak tego dokonać:

1. Zwróć nam swoją uszkodzoną wędkę St. Croix. Wysyłasz nam swój adres zwrotny, numer telefonu, oraz potwierdzenie przelewu na kwotę 180 PLN, pokrywającej koszt ubezpieczenia oraz przesyłki.

2. Nowa wędka będzie twoja po uiszczeniu opłaty na sumę równą wartości opłaty Gold Star (55$,85$ lub 120$ - patrz wyżej) plus różnicę między ceną wędki którą chcesz otrzymać, a Twoim uszkodzonym kijem.

 

Gwarancja dożywotnia: Legend® Xtreme Rods, Legend Tournament® Rods, Avid Series® Spin/Cast Rods, Avid Pearl Rods, Legend® Inshore Rods, Avid Series® Surf Rods, Legend® Salt Rods, Legend Elite® Fly Rods, Bank Robber™ Fly Rods, High Stick Drifter Fly Rods, Avid Series® Fly Rods, Imperial® Fly Rods, SCV, SCIV, SCIV/SCII, SCIII Rod Blanks

 

Gwarancja 15-letnia: Legend® Elite Spin/Cast Rods, Legend Elite® Musky Rods, Avid X rods, Legend® Xtreme Inshore Rods, Legend® Trek Rods, Avid Series™ Inshore Rods, Legend® Surf Rods, Legend® X Fly Rods

 

Gwarancja 5-letnia: Premier® Rods, Wild River® Rods, Mojo Bass Rods, Mojo Cat Rods, Mojo Musky Rods, Eyecon® Rods, Panfish Series Rods, Trout Series Rods, Triumph® Rods, Triumph™ X Rods, Rage Rods, Tidemaster® Rods, Mojo Inshore Rods, Mojo Surf Rods, Triumph® Surf Rods, Triumph® Saltwater Rods, Mojo Bass Fly Rods, Rio Santo Fly Rods, SCII Rod Blanks

 

Gwarancja roczna: Legend® Gold Ice Rods, Legend® Silver Ice Rods, Avid Ice Jigging Rods, Avid Glass Ice Rods, Premier® Ice Rods & Combos

 

Wiek wędki St. Croix z numeru identyfikacyjnego.

Od roku 2001, każdy kij St. Croix posiada wyjątkowy numer identyfikacyjny. Numer seryjny jest zlokalizowany na kiju tuż powyżej rączki. Zgodnie z polityką serwisu St. Croix, data zlokalizowana w numerze seryjnym zostanie użyta by ustalić początek okresu gwarancji, jeżeli kij nie został zarejestrowany w ciągu 30 dni od daty zakupu w rejestracji elektronicznej.

 

Pierwszy litery numeru seryjnego oznaczają rok: A = 2001; B = 2002; C = 2003; D = 2004; E = 2005; F = 2006; G = 2007; H = 2008; i tak dalej.

 

Drugie litery numeru seryjnego oznaczają miesiąc: A = styczeń ; B = luty; C = marzec; D = kwiecień; E = maj; F = czerwiec; G = lipiec: H = sierpień; I = wrzesień; J = październik; K = listopad; L = grudzień. Pozostałe oznaczenia są wewnętrzną informacją dla serwisu St. Croix.

 

Instrukcje dotyczące wysyłki. Wysyłając wędkę (na adres Corona-Fishing) należy zwrócić cały kij, wliczając w to rozbite części. Paczka musi zawierać notatkę z Twoimi danymi adresowymi, numerem telefonu oraz rachunkiem zakupu.

 

Zwracamy szczególną uwagę na fakt rejestracji wędki tuż po jej zakupie. Zalecamy też bezpośredni kontakt z Corona-Fishing w przypadku uszkodzenia wędki

Edytowane przez szczupły Krzysiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo utrudnia a raczej drenuje nasz portfel gwarancja od STC . Miałem już parę kijów wybranych od STC a teraz mam mały niesmak czy w to brnąć , kijki są naprawdę świetne ale jak już coś złego się przytrafi nie będzie fajnie :( .. A jak z Fenwick-iem jest ?

Edytowane przez rekin175
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak to się ma do polskiego prawa?

Jeżeli reklamuję wadliwy towar to sprzedawca ma obowiązek naprawy/wymiany bez dodatkowych kosztów i w głębokim poważaniu mam czy serwis jest w USA czy w Koluszkach.

Edytowane przez Artech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...