robert.bednarczyk Opublikowano 19 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Mam to samo. Jeszcze 5 kwietnia przyszedł zwrotny mail, po odświeżeniu strony przed dwoma tygodniami, po zakupie nowego kijka, tylko potwierdzenie o prawidłowej rejestracji, a maila brak. Widać tak ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramar69 Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 ... od dawna tak było, raz wyświetlało się tylko potwierdzenie na stronie ST.CROIX ; a czasami dodatkowo przychodził jeszcze meil zwrotny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żbiku Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Czy jak mam kij z drugiej ręki i nie mam do niego paragonu, a nie był rejestrowany przez I właściciela, to tez mogę zarejestrować kijek na ich stronie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kupisz Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) Masz miesiąc od daty zakupu w sklepie na rejestrację. Jak nie masz paragonu to raczej amelinium jest. Tego nie zareklamujesz w Polsce. Możesz też napisać do amerykańców, a nóż - widelec pójdą Ci na rękę i zarejestrują. Edytowane 20 Maja 2018 przez Kupisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramar69 Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) Paragon tu nie ma nic do powiedzenia, tylko trzeba być pewnym , że nie był rejestrowany. Ja tak osobiście , to się dziwię co niektórym , jeszcze nie zdążył rozpakować kija z tuby , a już zarejestrował. PO CO !!!????Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie ST>CROIX (jak chce się być takim "FERR") powinno się zarejestrować kijek do 30 dni od chwili kupna . Tylko , że jak to u nas i nie tylko ; wyszły NOWE modele , a jeszcze STARE są w obiegu i na półkach sklepowych. W czasie rejestracji, nikt nie woła paragonu !!! i nie trzeba się nim podpierać ( chyba , że gwarancję realizuje się przez sklep PL w którym kupiliśmy towar) . Jeżeli to import "własny" spokojnie można nim łowić , a rejestracji można dokonać praktycznie kiedy się chce lub zaistnieje taka potrzeba. Nie ma możliwości sprawdzenia kiedy kijek został kupiony / sprowadzony . Gdyby było inaczej to czasami zanim dotarł by z za wielkiej wody , a to często bywa ponad 30 dni , nikt by tego nie miał możliwości zrobić .Nie lepiej sprawdzić kijek , czy mi pasuje, czy wszystko jest OK i dopiero później go zarejestrować ???Następny właściciel ma wtedy duże uproszczenie i bez problemu w razie czego sam może sobie ogarnąć temat reklamacji. ...widzę tu takie kwiatki na giełdzie , "sprzedam zarejestrowany kijek ST>CROIX kupiony wczoraj , bo mi nie podchodzi .... ????? Edytowane 20 Maja 2018 przez miramar69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kupisz Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Z tego co tu piszą posiadacze santkrojów to, że amerykanie często idą na rękę jak się załatwia reklamację u nich. U nas bez paragonu będzie lipa chyba, że nasz sprzedawca pójdzie na ugodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramar69 Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Przypuszczam , że 50% wędek i 60% blanków w naszym kraju to własny import . Ilu z tych użytkowników dostało paragon ????? Jeżeli zarejestrujesz to tylko potwierdzisz , informację w ST>KROIX , ze ich kijek został kupiony i znajduje się w rękach polaka ..... itd....Ich kije zbrojone posiadają numer seryjny i indywidualny dla każdej wykonanej wędki , który przed opuszczeniem jest zeskanowany i pewnie zapisany w ich bazie.W chwili zarejestrowania wiedzą - co i kto i jak .Tylko co w takim razie z blankiem?????Wcześniej i blanki miały swoje indywidualne numery, później tego zaniechano. Teraz tu jest ograniczenie co do paragonu, faktury sprzedaży - choć nie do końca . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.bednarczyk Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Koledzy to trochę nie tak. Co do rejestracji rzeczywiście 30 dni od daty zakupu, ale jeśli w tym terminie nie zarejestrujemy to i tak mamy gwarancję tyle tylko, że jej okres biegnie od daty produkcji wędziska, która jest zapisana w kodzie na każdym blanku. Każdy kij ma taki numer indywidualny. Dwie pierwsze litery to oznaczenie roku i miesiąca produkcji. Oczywiście brak rejestracji, zwłaszcza w przypadku wędzisk produkowanych kilka lat temu, które w sklepie czekały trochę na nwego właściciela, spowoduje, że parę latek z okresu gwarancyjnego wypada. Warto tu zerknąć. http://www.corona-fishing.pl/rejestracja,wedek,St.,Croix/ 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kupisz Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) Ja tu w polemikę nie wchodzę. Zależy gdzie chce kolega reklamować spina. Sprawa jest jasna. Usa ok można się dogadać. Polski sprzedawca nie uwzględni reklamacji bez paragonu i nie będzie się szarpał z amerykanami jak mu ktoś przyniesie wędkę nie wiadomo skąd. Tutaj nie wiem czy np sklep Ż..k zapisuje u siebie jaki nr seryjny wędki sprzedał i czy jest w stanie to potem szybko sprawdzić. Jak reklamacja bez dowodu zakupu to tylko USA jak jest kto kumaty w angielskim. Amerykanie piszą też że w razie "w" trzeba mieć metki i gwarancję papierową co jest z metkami razem... Edytowane 20 Maja 2018 przez Kupisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramar69 Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) Robert , to też nie tak do końca , bo :- wędka jest wyprodukowana dajmy w 2017r , wędka leżakuje w sklepie powiedzmy 5 latek , bo nie było chętnego. Po tych 5 latach jednak ktoś się zdecyduje na zakup i teraz CO????... Straciłem pięć lat ze swojej gwarancji ??? bo nikt jej nie kupił wcześniej przez powiedzmy 1 rok od chwili jej wykonania oraz jej wprowadzenia na rynek do obrotu ???? Edytowane 20 Maja 2018 przez miramar69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramar69 Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Tak jak pisałem powyżej, jeżeli chcemy reklamować towar (zakupiony w sklepie PL) przez przedstawiciela w PL ; to faktycznie podstawą jest faktura lub paragon zakupu . Choć tak naprawdę zależy TO od przedstawiciela i jego podejścia do sprawy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pingvinas Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 To jak ja mam paragon z pracowni na blank,to nie muszę rejestrować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramar69 Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 ... idź na ryby , będziesz się zamartwiał wtedy , gdy TFU TFU TFU coś się stanie ........ a nie teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.bednarczyk Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) Robert , to też nie tak do końca , bo :- wędka jest wyprodukowana dajmy w 2017r , wędka leżakuje w sklepie powiedzmy 5 latek , bo nie było chętnego. Po tych 5 latach jednak ktoś się zdecyduje na zakup i teraz CO????... Straciłem pięć lat ze swojej gwarancji ??? bo nikt jej nie kupił wcześniej przez powiedzmy 1 rok od chwili jej wykonania oraz jej wprowadzenia na rynek do obrotu ???? Mariuszu - mój krajanie (pochodzę z Sandomierza i tam zaczynałem przygodę wędkarską) sprawa prosta - kupiłem wędzisko z 2014 r. przed trzema tygodniami, zarejestrowałem po dwóch dniach i to jest termin od którego biegnie 15 - letni okres gwarancji, który upłynie w 2033 r. Gdybym nie zarejestrował okres gwarancji leciałby od 2014 r. i upłynąłby w 2029. Zerknij na tę linkowaną przeze mnie stronę CF, tam wszystko jest wyjaśnione. A teraz śmigam na ryby, wszystko spakowane, liczę na szczupaka 80+ tuż przed zachodem słońca. Edytowane 20 Maja 2018 przez robert.bednarczyk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramar69 Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) To co napisałeś tyczy się bardziej zakupu i realizacji reklamacji przez przedstawiciela w PL , ponieważ wiąże się z paragonem (datą wystawienia dokumentu sprzedaż) i późniejszymi perypetiami...Nasi sprzedawcy nie chcąc sobie robić kłopotu zabezpieczają się w ten sposób. Jeżeli kupiłeś u nich , to masz paragon z datą i jeśli nie zarejestrujesz w wymaganym czasie umywają ręce . Z pewnego punktu widzenia jest to zrozumiałe .Trochę inaczej to wygląda z wędkami pochodzącymi z importu własnego i blankami ....Spokojnie ze swojego doświadczenia wiem , bo rejestrowałem nie raz wędki po terminie od daty zakupu sprowadzone z USA na własną rękę. Czytałem TO już nie raz i nie tylko w tym miejscu i ładny szmat czasu temu .Dla mnie TA sprawa od wielu lat jest znana i prosta.Najważniejsze to : Jak się DBA tak się MA . PS.Mało tego na jednym podwórku i w jednej szkole ..... - POŁAMANIA KIJA .... Edytowane 20 Maja 2018 przez miramar69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.bednarczyk Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 No tak, już przecież kiedyś gadaliśmy o naszych młodzieńczych czasach. Spadam, szkoda dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hvast Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Paragon tu nie ma nic do powiedzenia, tylko trzeba być pewnym , że nie był rejestrowany. Ja tak osobiście , to się dziwię co niektórym , jeszcze nie zdążył rozpakować kija z tuby , a już zarejestrował. PO CO !!!????Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie ST>CROIX (jak chce się być takim "FERR") powinno się zarejestrować kijek do 30 dni od chwili kupna . Tylko , że jak to u nas i nie tylko ; wyszły NOWE modele , a jeszcze STARE są w obiegu i na półkach sklepowych. W czasie rejestracji, nikt nie woła paragonu !!! i nie trzeba się nim podpierać ( chyba , że gwarancję realizuje się przez sklep PL w którym kupiliśmy towar) . Jeżeli to import "własny" spokojnie można nim łowić , a rejestracji można dokonać praktycznie kiedy się chce lub zaistnieje taka potrzeba. Nie ma możliwości sprawdzenia kiedy kijek został kupiony / sprowadzony . Gdyby było inaczej to czasami zanim dotarł by z za wielkiej wody , a to często bywa ponad 30 dni , nikt by tego nie miał możliwości zrobić .Nie lepiej sprawdzić kijek , czy mi pasuje, czy wszystko jest OK i dopiero później go zarejestrować ???Następny właściciel ma wtedy duże uproszczenie i bez problemu w razie czego sam może sobie ogarnąć temat reklamacji. ...widzę tu takie kwiatki na giełdzie , "sprzedam zarejestrowany kijek ST>CROIX kupiony wczoraj , bo mi nie podchodzi .... ?????Kiedyś rozmawiałem z Panem Wojtkiem przedstawicielem St. Croix. Sprzedający do 7 dni jakoś wysyła skany gwarancyjne do USA a kupujący ma 30 dni na rejestrację. To musi się pokrywać. Przy rejestracji kija na stronie podaje się takie informacje jak sklep z którego się kupiło i datę zawartą na karcie gwarancyjnej. Pan Wojtek przestrzegał mnie aby zarejestrować kij w miarę szybko gdyż gwarancja może nie być uznana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramar69 Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem piętro wyżej PS.Poza tym troche kupiłem u pana WOJTKA ST>CROIXów jako gotowe kije i blanków , a ostatnio więcej blanków. Edytowane 20 Maja 2018 przez miramar69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pingvinas Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 ... idź na ryby , będziesz się zamartwiał wtedy , gdy TFU TFU TFU coś się stanie ........ a nie teraz Tak robię od 3 lat z tym kijem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramar69 Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) ... i z tego należy się cieszyć . Wada fabryczna kijka najczęściej ujawnia się po pierwszych dniach użytkowania. Jeżeli po czasie (powiedzmy miesiąca) i użytkowania go nic się nie dzieje , oznacza to , że wszystko jest OK. Późniejsze "nieszczęścia" zazwyczaj są następstwem niewłaściwego użytkowania kija oraz "złego" traktowania go . " Niechące " stukniecie o kamień , reling , nie oznacza , że w tym samym czasie złamaliśmy kij. Niestety bywa tak często , że to zdarzenie przeciągnie się w czasie i skutki wyjdą dopiero po miesiącu , 2 , 3 .....Takie niestety są wędki z dużą zawartością "WĘGLA" i małą zawartością "ŻYWICY"Trzeba o tym pamiętać ku przestrodze . Edytowane 20 Maja 2018 przez miramar69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hvast Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem piętro wyżej PS.Poza tym sporo kupiłem u pana WOJTKA ST>CROIXów jako gotowe kije i blanków , a ostatnio więcej blanków.Rozumiem że piszesz o imporcie własnym tak? Strona do rejestracji kijów St. Croix jest taka sama na każdy rynek i wszędzie trzeba podać datę i sklep w którym zakupiliśmy wędkę. Sklepy w USA nie mają takiego obowiązku jak w Polsce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramar69 Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) Zamawiam blanki lub wędkę w USA . Docierają do mnie. Po jakimś czasie ( dłuższym , krótszym) jak sobie zbuduję kij , sprawdzę go - to rejestruję . Tu masz przykład z jednej z pracowni jak "obejść" temat: Na wędki wykonane na blankach St.Croix udzielamy 5 lat gwarancji. Blanki objętę są bezterminową gwarancją producenta, niezależnie od przyczyny uszkodzenia, St.Croix wymienia uszkodzony blank na nowy po uiszczeniu opłaty gwarancyjnej, która wynosi: ok.230zł za Avid, ok.280zł za Tournament, ok.350zł za Elite/Xtreme. Poza tym , datę wpisać można "samemu" . W zacytowanym prze ciebie - moim poście - to wyjaśniłem . Edytowane 20 Maja 2018 przez miramar69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hvast Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Skąd zamawiasz kije/blanki? Czy kiedykolwiek reklamowałeś i Ci uwzględnili? Nie dostajesz wraz z kijem karty gwarancyjnej? Skoro kupujesz gotowy kij powinieneś dostać kartę gwarancyjną do wypełnienia gwarancji. Rozumiem że wygląda to tak jak opisujesz jeśli chodzi o blank ale gotowy kij już gorzej. Chyba że w Park Falls nie wiedzą o januszach w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramar69 Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) ... do seryjnych kijków dostaje wszystko , jak powinno być; ale większość z nich rejestrowałem na pewno dużo powyżej 30 dni od daty zakupu , bo takiej wiedzy nie miałem . Z mojej strony na razie THE END ....... to ponoć wolny kraj i każdy ponoć możne robić co chce ...... ; powodzenia podczas długich nocnych rozmyślań nad tematem ...... w razie czego https://www.youtube.com/watch?v=dhy31DhKrpA Edytowane 20 Maja 2018 przez miramar69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekCIN Opublikowano 20 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Opłata gwarancyjna, rejestracja w 30 dni po zakupie, odsyłanie kija niby do Park Falls i odpowiedzialność StC tylko dla pierwszego właściciela to bujda na resorach. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.