Skocz do zawartości

Wędki St. Croix


Yunker

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! mam pytanie odnośnie gwarancji stCroix, a mianowcie dzisiaj połamałem niefortunie szczyt w elitce les68mxf,posiadam ją od 5 lat,kupiłem nową prywatnie,mam wszystkie kwity nie posiadam paragonu zakupu,prawdopodobnie nie rejestrowana,czy istnieje możliwość gwarancji?

Stara gwarancja była rejestrowana na 1 właściciela , nowe gwarancje   nie są dożywotnie ale nie są rejestrowane na 1 właściciela  ... a jak wygląda to w praktyce nie miałem nigdy z tym styczność ... Pewnie w stanach od ręki by ci to wymienili i nie stwarzali żadnych problemów , Ale nie mieszkasz tam więc pozostaje ci zgłosić reklamacje przez ich stronę .

Edytowane przez Derrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie! mam pytanie odnośnie gwarancji stCroix, a mianowcie dzisiaj połamałem niefortunie szczyt w elitce les68mxf,posiadam ją od 5 lat,kupiłem nową prywatnie,mam wszystkie kwity nie posiadam paragonu zakupu,prawdopodobnie nie rejestrowana,czy istnieje możliwość gwarancji?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na te wędzisko jest 15 lat gwarancji, a wędkę możesz zarejestrować w każdej chwili na stronie producenta, ja wymieniałem szczytówkę miesiąc temu, trwa to zaledwie Okolo 2 tygodni bo szczytówka idzie ze stanów. Kontaktujesz się z producentem przez ich stronę https://stcroixrods.com/pages/contact opisujesz co się stało (po angielsku) i czekasz na odpowiedz co dalej, odpowiadają bardzo szybko. Ja musiałem wysłać zdjęcie pękniętej szczytówki i zapłacić przez PayPal $60 za wysyłkę z USA ale do Anglii niewiem ile kosztuje do Polski , szczytówka przyjechała po tygodniu nie robią żadnych problemów. A jak nie znasz angielskiego to się skontaktuj z chłopakami z corona-fishing numer jest na ich stronie oni pewnie wszystko ci załatwią ale nie wiem jaki będzie koszt.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na te wędzisko jest 15 lat gwarancji, a wędkę możesz zarejestrować w każdej chwili na stronie producenta, ja wymieniałem szczytówkę miesiąc temu, trwa to zaledwie Okolo 2 tygodni bo szczytówka idzie ze stanów. Kontaktujesz się z producentem przez ich stronę https://stcroixrods.com/pages/contact opisujesz co się stało (po angielsku) i czekasz na odpowiedz co dalej, odpowiadają bardzo szybko. Ja musiałem wysłać zdjęcie pękniętej szczytówki i zapłacić przez PayPal $60 za wysyłkę z USA ale do Anglii niewiem ile kosztuje do Polski , szczytówka przyjechała po tygodniu nie robią żadnych problemów. A jak nie znasz angielskiego to się skontaktuj z chłopakami z corona-fishing numer jest na ich stronie oni pewnie wszystko ci załatwią ale nie wiem jaki będzie koszt.

Na les68mxf jest dożywotnia ... to na nowe elitki 15 są ...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie ty to wyczytałeś? bo przejrzałem cała stronę producenta i nic nie znalazłem na ten temat

Bo nie znajdziesz już tego ,  wszystkie  nowe wędki i wędki które są nadal w produkcji  w tym avid zmienili gwarancje z dożywotniej na 15 letnią .

 

Tutaj masz napisane "ograniczona dożywotnia gwarancja"

http://shark.sklep.pl/wedka-st-croix-legend-elite-p1309

Edytowane przez Derrek
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producent tylko zmienił okres trwania gwarancji a nie kto ja nabywa a kto nie i nie sugerował bym się co pisze na stronie jakiś tam sklep tylko co pisze producent, a na stronie producenta nic niema napisane ze są ograniczenia w gwarancji co do właściciela wedki a ta firma ma serwis na wysokim poziomie i dba o klienta, nie tak jak w Polsce ze coś kupisz i się zepsuje to potem wszyscy ręce umywają i maja wymówki ze nie podlega gwarancji bo to z twojej winy itd. W ich gwarancji nie chodzi kto jest właścicielem czy ten co kupił jest pierwszym właścicielem tylko o to czy to jest ich sprzęt po to każda wędka ma unikatowy numer seryjny. Moim zdaniem nie będzie problemu z wymianą szczytówki na nową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed samodzielnym kontaktem z serwisem ST CROIX skontaktuj się z dystrybutorem "ŻBIK" możliwe że oni przeprowadzą za ciebie proces reklamacyjny , ty tylko uiścisz wszystkie koszta związane z tym .

 

http://www.stcroixrods.com.pl/serwis

 

Twoja wędka została wyprodukowana 5 lat temu więc według stawki to 90 dolarów koszta;p

Edytowane przez Derrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat wałkowany dawno temu i opisany dokładnie co i jak robić.

Wystarczy przelecieć kilka stron do tyłu ;)

Odpowiem tylko na pytanie dlaczego warto samemu a nie przez dilera - ponieważ na nową część czekasz 10 dni, a nie 10 miesięcy przy tej samej cenie :D

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat wałkowany dawno temu i opisany dokładnie co i jak robić.

Wystarczy przelecieć kilka stron do tyłu ;)

Odpowiem tylko na pytanie dlaczego warto samemu a nie przez dilera - ponieważ na nową część czekasz 10 dni, a nie 10 miesięcy przy tej samej cenie :D

Oni ci nie wyślą nowej część jak im nie wyślesz uszkodzonej wędki ... ponieważ w taki sposób każdy może ich nabrać w butelkę ...

A wysyłając przez dystrybutora wyjdzie koledze taniej ... niż ma to robić sam .

Tutaj jest opis gwarancji

https://www.corona-fishing.pl/gwarancja/

Edytowane przez Derrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni ci nie wyślą nowej część jak im nie wyślesz uszkodzonej wędki ... ponieważ w taki sposób każdy może ich nabrać w butelkę ...

A wysyłając przez dystrybutora wyjdzie koledze taniej ... niż ma to robić sam .

Tutaj jest opis gwarancji

https://www.corona-fishing.pl/gwarancja/

Naprawdę?

 

To musiałem być już kilka razy mocno porobiony i mieć zwidy, bo każdy komu pomogłem z gwarancją w StC dostał co chciał bez wysyłania złamasa gdziekolwiek. Łącznie ze mną. Cocaine is a helluva drug!

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez WojtekCIN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę?

 

To musiałem być już kilka razy mocno porobiony i mieć zwidy, bo każdy komu pomogłem z gwarancją w StC dostał co chciał bez wysyłania złamasa gdziekolwiek. Łącznie ze mną. Cocaine is a helluva drug!

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

To musisz opisać dokładnie jak to robisz takie niesamowite przekręty , pójdę do sklepu na stojaczek pospisuje unikalne kody baa nawet fotki sobie popstrykam tych kodów, dodatkowo znajdę fotki połamanego kijka w necie najlepiej jakby to było pośrodku uszkodzenie tak żeby całą wędkę mi wymieniono zapłacę tee cła i opłaty serwisowe 50-100 dolców może i nowa wędka załatwiona .

Monoblank to od razu mam wymianę na nową wędkę .

Edytowane przez Derrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To musisz opisać dokładnie jak to robisz takie niesamowite przekręty (.......)

 

 

Ładnie, brnij dalej. 

Masz podstawy do wysnuwania takich a nie innych insynuacji?

 

Trzymałeś w ogóle kiedykolwiek StC w ręce?

 

:)

 

p.s. Od tej pory, proszę kolegów forumowiczów o nie pisanie do mnie z prośbą o pomoc w załatwieniu spraw z StC, skoro są takie insytuacje. 

Edytowane przez WojtekCIN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...