Derrek Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Ładnie, brnij dalej. Masz podstawy do wysnuwania takich a nie innych insynuacji? Trzymałeś w ogóle kiedykolwiek StC w ręce? p.s. Od tej pory, proszę kolegów forumowiczów o nie pisanie do mnie z prośbą o pomoc w załatwieniu spraw z StC, skoro są takie insytuacje. Trzymałem łapałem ,ale jeżeli mówisz że nie wymagają odesłania uszkodzonego egzemplarza to każdy może sobie załatwić wędkę która na stojaku kosztuje 2000 zł za 100 dolców . To brzmi niesamowicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekCIN Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Mi chodzi o to, że nazwałeś mnie "przekręciarzem" i oszustem. A zresztą, szkoda mi czasu na udowadnianie Tobie pewnych rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derrek Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 (edytowane) Mi chodzi o to, że nazwałeś mnie "przekręciarzem" i oszustem. A zresztą, szkoda mi czasu na udowadnianie Tobie pewnych rzeczy.Nie nazwałem cie oszustem , za "przekręt" przepraszam może za mocne słowo .Nie ma podstaw żeby nazywać cie "oszustem" jeżeli są osoby którym się udało w taki sposób załatwić reklamacje .Jeżeli ST CROIX tak załatwia reklamacje oczywiście to jest wielki plus dla nich a z drugiej strony każdy może w ten sposób wyżebrać wędkę tanio . Edytowane 27 Września 2018 przez Derrek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krismuaythai Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Panowie bądźmy dorośli:Oficjalna droga relamacyjna to odesłanie wędki do producenta około 100$-150$ ekspertyza jeśli uważamy ze kij nie pękł z naszej winy jeśli przyznajemy się do połamania z naszego niedopatrzenia wymieniają i tyle. Natomiast nie wyklucza to możliwości rozwiązywania takich reklamacji poza OWG i przesłanie takowej części w ramach współpracy do przedstawicielstwa czy dystrybutora bez wysłania uszkodzonej części i robi się to w ramach dobrej współpracy. Nie ma potrzeby licytować się, że ktoś może bądź nie skrócić drogę oficjalnej reklamacji. Dajcie spokój- idźcie na ryby 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EdekZfabrykiKredek Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Panie na ryby gdzieeee, pogoda się załamała ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krismuaythai Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Panie na ryby gdzieeee, pogoda się załamała ;-)Nie ma złej pogody na ryby codziennie jestem nad Odrą 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EdekZfabrykiKredek Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Dla mnie też nie ma złej ale zima się zbliża więc dyskusje na jb będą się nasilały ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafka90 Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 szczerze to Panowie poprosiłem o radę skoro kolega ma taka możliwość to świetna sprawa, a taka gównoburza to przesada, dziękuje za rady! Panowie nad wodę,rozładować emocje, od gadania nikt nic nie złowil! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derrek Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 (edytowane) Panowie bądźmy dorośli:Oficjalna droga relamacyjna to odesłanie wędki do producenta około 100$-150$ ekspertyza jeśli uważamy ze kij nie pękł z naszej winy jeśli przyznajemy się do połamania z naszego niedopatrzenia wymieniają i tyle. Natomiast nie wyklucza to możliwości rozwiązywania takich reklamacji poza OWG i przesłanie takowej części w ramach współpracy do przedstawicielstwa czy dystrybutora bez wysłania uszkodzonej części i robi się to w ramach dobrej współpracy. Nie ma potrzeby licytować się, że ktoś może bądź nie skrócić drogę oficjalnej reklamacji. Dajcie spokój- idźcie na ryby Mnie martwi ToOpłaty1. Koszt podstawowy serwisu St. Croix wynosi średnio 180 zł – w jej skład wchodzi opłata serwisowa i koszt transportu wędki do USA (shipping and handling) oraz opłaty celne.2. Koszt transportu i opłat celnych jest niezależny od firmy Corona-Fishing oraz St. Croix. Firma Corona-Fishing nie pobiera żadnych dodatkowych opłat.3. Pozostałe koszty opłaty serwisowej zależne są od modelu wędki, rodzaju uszkodzenia, roku produkcji i typu opieki serwisowej. A więc punkt 1 płace 180 zł za sam transport i potem jeszcze punkt 3 ...zależność od modelu jest to 50 do 90 dolarów ... przecież podliczycie wyjdzie masakrycznie dużo w avidzie to może być nawet polowa ceny wędki czy tylko płace punkt 1 ...??Czy ktoś to ogarnia .... Edytowane 27 Września 2018 przez Derrek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krismuaythai Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 (edytowane) Odpowiedz St Croix o moje pytanie odnośnie możliwości wysłania nowej części/kija z „dożywotnia gwarancja” bez konieczności wysłania do nich uszkodzonej części/kija: Tak wiec kolega @WojtekCIN ma racje. Temat jak dla mnie zamknięty. Edytowane 27 Września 2018 przez Krismuaythai 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekCIN Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Przecież to oczywiste że w Park Falls nie potrzeba złamasów bo i po co? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramar69 Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Oni ci nie wyślą nowej część jak im nie wyślesz uszkodzonej wędki ... ponieważ w taki sposób każdy może ich nabrać w butelkę ...A wysyłając przez dystrybutora wyjdzie koledze taniej ... niż ma to robić sam .Tutaj jest opis gwarancjihttps://www.corona-fishing.pl/gwarancja/Wygląda na to , że Ciebie robią w bambuko z tą gwarancją ST>CROIX> w CORONIE Obecnie jest , to tak jak chłopaki opisują. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rgjazz Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Wymieniałem szczytówkę miesiąc temu i nic nie wysyłałem oprócz zdjęcia emailem złamanej szczytówki, tyle wymagają: zdjęcie złamanej szczytowki, numer seryjny wędki, opłata za przesyłkę i tyle nie wiem jaka jest procedura przy wedkach jednoczęściowych 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derrek Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 (edytowane) Wygląda na to , że Ciebie robią w bambuko z tą gwarancją ST>CROIX> w CORONIE Obecnie jest , to tak jak chłopaki opisują.Nikt mnie nie zrobił w babmbuko jeszcze bo nie miałem okazji korzystać z tego przywileju ...Po co im złamasy przyjmijmy scenariusz że nie jesteś posiadaczem danego kija , nie masz go.Kto by nie chciał np ES70MLF za 100 dolarów Edytowane 27 Września 2018 przez Derrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pickerel Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Nikt mnie nie zrobił w babmbuko jeszcze bo nie miałem okazji korzystać z tego przywileju ...Po co im złamasy przyjmijmy scenariusz że nie jesteś posiadaczem danego kija , nie masz go.Kto by nie chciał np ES70MLF za 100 dolarów Przestan sie juz kompromitowac. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krismuaythai Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Kolego Derrek aby korzystać z gwarancji musisz zarejestrować kij lub mieć dowód zakupu. Procedura gwarancyjna ma rownież pewien rygor, uwierz mi że na pewno mądrzejsze głowy myślały nad tym aby nie zostać oszukanymi. Podejrzewam, że twój niecny plan poronienia zdjeć kiji z stojaka itd. spaliłby na panewce. Nie drażni tematu bo nie widzę ani sensu, ani potrzeby czy tez konstruktywnych wniosków. Jeśli chcesz zrób zdjęcia kiji na stojaku i spróbuj wyłudzić wędkę od producenta a pózniej napisz jak było. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elpojo Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Już wolałem trolla od sumów ???? 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy900 Opublikowano 28 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 (edytowane) Witam zakupiłem dziś nowego ST CROIX LWS70MLF2 i na łączeniu zauważyłem rysę czy to jest normalne , czy mam już się martwić i oddać do reklamacji ?Dodam że kij nie był nad wodą i ma nie ściągnięte metki .. Edytowane 28 Września 2018 przez Nowy900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek7575 Opublikowano 29 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Witam zakupiłem dziś nowego ST CROIX LWS70MLF2 i na łączeniu zauważyłem rysę czy to jest normalne , czy mam już się martwić i oddać do reklamacji ?Dodam że kij nie był nad wodą i ma nie ściągnięte metki ..ja bym reklamował zdecydowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krismuaythai Opublikowano 29 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Gdzie kupowałeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy900 Opublikowano 29 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 (edytowane) Gdzie kupowałeś??W sklepie kupowałem .... nie przyjrzałem się dokładnie kijowi , na dobrym świetle takie rysy są widoczne ...Czyli reklamacja mnie czeka ... , chyba nie będzie problemu na wymianę na inny egzemplarz (metek nie ściągałem ). Edytowane 29 Września 2018 przez Nowy900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy900 Opublikowano 29 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Dobra byłem sklepie powiedział że kij mam zastawić i poniedziałek zadzwonić żeby mu przypomnieć , będzie nowy kij ściągał pewnie na czekam się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_Olsztyn Opublikowano 29 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Sprawdź na stronie Żbika czy jest podświetlony. Jak tak to duża szansa że szybko będzie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy900 Opublikowano 29 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Sprawdź na stronie Żbika czy jest podświetlony. Jak tak to duża szansa że szybko będzieProblem w tym że nie ma ponieważ mailowałem ze Żbikiem i to był jedyny na stanie kij następne będą w połowie października więc chyba tragicznie nie jest ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krismuaythai Opublikowano 29 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Ktoś z kolegów używa lub miał styczność z TBS86MLXF?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.