Skocz do zawartości

Wędki St. Croix


Yunker

Rekomendowane odpowiedzi

Ładnie, brnij dalej. 

Masz podstawy do wysnuwania takich a nie innych insynuacji?

 

Trzymałeś w ogóle kiedykolwiek StC w ręce?

 

:)

 

p.s. Od tej pory, proszę kolegów forumowiczów o nie pisanie do mnie z prośbą o pomoc w załatwieniu spraw z StC, skoro są takie insytuacje. 

Trzymałem łapałem ,ale jeżeli mówisz że nie wymagają odesłania uszkodzonego egzemplarza to każdy może sobie załatwić wędkę która na stojaku kosztuje 2000 zł za 100 dolców . To brzmi niesamowicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi o to, że nazwałeś mnie "przekręciarzem" i oszustem. 

A zresztą, szkoda mi czasu na udowadnianie Tobie pewnych rzeczy.

Nie nazwałem  cie oszustem , za "przekręt" przepraszam może za mocne słowo .

Nie ma podstaw żeby nazywać cie "oszustem" jeżeli są osoby którym się udało w taki sposób załatwić reklamacje .

Jeżeli ST CROIX tak załatwia reklamacje oczywiście to jest wielki plus dla nich a z drugiej strony każdy może w ten sposób wyżebrać wędkę tanio .

Edytowane przez Derrek
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie bądźmy dorośli:

Oficjalna droga relamacyjna to odesłanie wędki do producenta około 100$-150$ ekspertyza jeśli uważamy ze kij nie pękł z naszej winy jeśli przyznajemy się do połamania z naszego niedopatrzenia wymieniają i tyle.

 

Natomiast nie wyklucza to możliwości rozwiązywania takich reklamacji poza OWG i przesłanie takowej części w ramach współpracy do przedstawicielstwa czy dystrybutora bez wysłania uszkodzonej części i robi się to w ramach dobrej współpracy.

 

Nie ma potrzeby licytować się, że ktoś może bądź nie skrócić drogę oficjalnej reklamacji. Dajcie spokój- idźcie na ryby ;)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie bądźmy dorośli:

Oficjalna droga relamacyjna to odesłanie wędki do producenta około 100$-150$ ekspertyza jeśli uważamy ze kij nie pękł z naszej winy jeśli przyznajemy się do połamania z naszego niedopatrzenia wymieniają i tyle.

 

Natomiast nie wyklucza to możliwości rozwiązywania takich reklamacji poza OWG i przesłanie takowej części w ramach współpracy do przedstawicielstwa czy dystrybutora bez wysłania uszkodzonej części i robi się to w ramach dobrej współpracy.

 

Nie ma potrzeby licytować się, że ktoś może bądź nie skrócić drogę oficjalnej reklamacji. Dajcie spokój- idźcie na ryby ;)

Mnie martwi To

Opłaty

1. Koszt podstawowy serwisu St. Croix wynosi średnio 180 zł – w jej skład wchodzi opłata serwisowa i koszt transportu wędki do USA (shipping and handling) oraz opłaty celne.

2. Koszt transportu i opłat celnych jest niezależny od firmy Corona-Fishing oraz St. Croix. Firma Corona-Fishing nie pobiera żadnych dodatkowych opłat.

3. Pozostałe koszty opłaty serwisowej zależne są od modelu wędki, rodzaju uszkodzenia, roku produkcji i typu opieki serwisowej.

 

 

A więc punkt 1 płace 180 zł za sam transport i potem jeszcze punkt 3 ...zależność od modelu jest to 50 do 90 dolarów ... przecież podliczycie wyjdzie masakrycznie dużo w avidzie to może być nawet polowa ceny wędki :blink: czy tylko płace punkt 1 ...??

Czy ktoś to ogarnia ....

Edytowane przez Derrek
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz St Croix o moje pytanie odnośnie możliwości wysłania nowej części/kija z „dożywotnia gwarancja” bez konieczności wysłania do nich uszkodzonej części/kija:

 

13053671_6EE9E758-7424-4093-BE34-81C9194

 

Tak wiec kolega @WojtekCIN ma racje. Temat jak dla mnie zamknięty.

Edytowane przez Krismuaythai
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni ci nie wyślą nowej część jak im nie wyślesz uszkodzonej wędki ... ponieważ w taki sposób każdy może ich nabrać w butelkę ...

A wysyłając przez dystrybutora wyjdzie koledze taniej ... niż ma to robić sam .

Tutaj jest opis gwarancji

https://www.corona-fishing.pl/gwarancja/

Wygląda na to , że Ciebie robią w bambuko z tą gwarancją ST>CROIX> w CORONIE  :(  ;)

Obecnie jest , to tak jak chłopaki opisują.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to , że Ciebie robią w bambuko z tą gwarancją ST>CROIX> w CORONIE  :(  ;)

Obecnie jest , to tak jak chłopaki opisują.

Nikt mnie nie zrobił  w babmbuko jeszcze bo nie miałem okazji korzystać z tego przywileju ...

Po co im złamasy przyjmijmy  scenariusz że nie jesteś posiadaczem danego kija , nie masz go.

Kto by nie chciał np ES70MLF za 100 dolarów :P

Edytowane przez Derrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Derrek aby korzystać z gwarancji musisz zarejestrować kij lub mieć dowód zakupu. Procedura gwarancyjna ma rownież pewien rygor, uwierz mi że na pewno mądrzejsze głowy myślały nad tym aby nie zostać oszukanymi. Podejrzewam, że twój niecny plan poronienia zdjeć kiji z stojaka itd. spaliłby na panewce. Nie drażni tematu bo nie widzę ani sensu, ani potrzeby czy tez konstruktywnych wniosków. Jeśli chcesz zrób zdjęcia kiji na stojaku i spróbuj wyłudzić wędkę od producenta a pózniej napisz jak było. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zakupiłem dziś nowego ST CROIX LWS70MLF2 i na łączeniu zauważyłem rysę czy to jest normalne , czy mam już się martwić i oddać do reklamacji ?

Dodam że kij nie był nad wodą i ma nie ściągnięte metki ..

post-69547-0-71334100-1538159340_thumb.jpg

Edytowane przez Nowy900
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zakupiłem dziś nowego ST CROIX LWS70MLF2 i na łączeniu zauważyłem rysę czy to jest normalne , czy mam już się martwić i oddać do reklamacji ?

Dodam że kij nie był nad wodą i ma nie ściągnięte metki ..

ja bym reklamował zdecydowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie kupowałeś??

W sklepie kupowałem .... nie przyjrzałem się dokładnie kijowi  , na dobrym świetle takie rysy są widoczne ...

Czyli reklamacja mnie czeka ... , chyba nie będzie problemu na wymianę na inny egzemplarz (metek nie ściągałem ).

Edytowane przez Nowy900
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź na stronie Żbika czy jest podświetlony. Jak tak to duża szansa że szybko będzie

Problem w tym że nie ma ponieważ mailowałem ze Żbikiem i to był jedyny na stanie kij następne będą w połowie października  więc chyba tragicznie nie jest ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...