Derrek Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 (edytowane) Witajcie! mam pytanie odnośnie gwarancji stCroix, a mianowcie dzisiaj połamałem niefortunie szczyt w elitce les68mxf,posiadam ją od 5 lat,kupiłem nową prywatnie,mam wszystkie kwity nie posiadam paragonu zakupu,prawdopodobnie nie rejestrowana,czy istnieje możliwość gwarancji?Stara gwarancja była rejestrowana na 1 właściciela , nowe gwarancje nie są dożywotnie ale nie są rejestrowane na 1 właściciela ... a jak wygląda to w praktyce nie miałem nigdy z tym styczność ... Pewnie w stanach od ręki by ci to wymienili i nie stwarzali żadnych problemów , Ale nie mieszkasz tam więc pozostaje ci zgłosić reklamacje przez ich stronę . Edytowane 26 Września 2018 przez Derrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rgjazz Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Witajcie! mam pytanie odnośnie gwarancji stCroix, a mianowcie dzisiaj połamałem niefortunie szczyt w elitce les68mxf,posiadam ją od 5 lat,kupiłem nową prywatnie,mam wszystkie kwity nie posiadam paragonu zakupu,prawdopodobnie nie rejestrowana,czy istnieje możliwość gwarancji? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartasL2 Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Pisz e maila do St.Croix wyślesz na swój koszt, oni odeślą nówkę i sru. Nie wiem ile to potrwa tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rgjazz Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Na te wędzisko jest 15 lat gwarancji, a wędkę możesz zarejestrować w każdej chwili na stronie producenta, ja wymieniałem szczytówkę miesiąc temu, trwa to zaledwie Okolo 2 tygodni bo szczytówka idzie ze stanów. Kontaktujesz się z producentem przez ich stronę https://stcroixrods.com/pages/contact opisujesz co się stało (po angielsku) i czekasz na odpowiedz co dalej, odpowiadają bardzo szybko. Ja musiałem wysłać zdjęcie pękniętej szczytówki i zapłacić przez PayPal $60 za wysyłkę z USA ale do Anglii niewiem ile kosztuje do Polski , szczytówka przyjechała po tygodniu nie robią żadnych problemów. A jak nie znasz angielskiego to się skontaktuj z chłopakami z corona-fishing numer jest na ich stronie oni pewnie wszystko ci załatwią ale nie wiem jaki będzie koszt. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derrek Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Na te wędzisko jest 15 lat gwarancji, a wędkę możesz zarejestrować w każdej chwili na stronie producenta, ja wymieniałem szczytówkę miesiąc temu, trwa to zaledwie Okolo 2 tygodni bo szczytówka idzie ze stanów. Kontaktujesz się z producentem przez ich stronę https://stcroixrods.com/pages/contact opisujesz co się stało (po angielsku) i czekasz na odpowiedz co dalej, odpowiadają bardzo szybko. Ja musiałem wysłać zdjęcie pękniętej szczytówki i zapłacić przez PayPal $60 za wysyłkę z USA ale do Anglii niewiem ile kosztuje do Polski , szczytówka przyjechała po tygodniu nie robią żadnych problemów. A jak nie znasz angielskiego to się skontaktuj z chłopakami z corona-fishing numer jest na ich stronie oni pewnie wszystko ci załatwią ale nie wiem jaki będzie koszt.Na les68mxf jest dożywotnia ... to na nowe elitki 15 są ... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rgjazz Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Tak czy inaczej gwarancja przechodzi na innego właściciela i tak producent pyta tylko o model i numer seryjny a nie o imię i nazwisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derrek Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Tak czy inaczej gwarancja przechodzi na innego właściciela i tak producent pyta tylko o model i numer seryjny a nie o imię i nazwiskoJest napisane że gwarancja jest ograniczona do jednego właściciela ... więc nie przechodzi jak to ma miejsce z nową gwarancją 15 letnią . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rgjazz Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Gdzie ty to wyczytałeś? bo przejrzałem cała stronę producenta i nic nie znalazłem na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rgjazz Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Najlepiej zadzwoń do corona-fishing, oni ci powiedzą co zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derrek Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 (edytowane) Gdzie ty to wyczytałeś? bo przejrzałem cała stronę producenta i nic nie znalazłem na ten tematBo nie znajdziesz już tego , wszystkie nowe wędki i wędki które są nadal w produkcji w tym avid zmienili gwarancje z dożywotniej na 15 letnią . Tutaj masz napisane "ograniczona dożywotnia gwarancja"http://shark.sklep.pl/wedka-st-croix-legend-elite-p1309 Edytowane 26 Września 2018 przez Derrek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rgjazz Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Producent tylko zmienił okres trwania gwarancji a nie kto ja nabywa a kto nie i nie sugerował bym się co pisze na stronie jakiś tam sklep tylko co pisze producent, a na stronie producenta nic niema napisane ze są ograniczenia w gwarancji co do właściciela wedki a ta firma ma serwis na wysokim poziomie i dba o klienta, nie tak jak w Polsce ze coś kupisz i się zepsuje to potem wszyscy ręce umywają i maja wymówki ze nie podlega gwarancji bo to z twojej winy itd. W ich gwarancji nie chodzi kto jest właścicielem czy ten co kupił jest pierwszym właścicielem tylko o to czy to jest ich sprzęt po to każda wędka ma unikatowy numer seryjny. Moim zdaniem nie będzie problemu z wymianą szczytówki na nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derrek Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 (edytowane) Przed samodzielnym kontaktem z serwisem ST CROIX skontaktuj się z dystrybutorem "ŻBIK" możliwe że oni przeprowadzą za ciebie proces reklamacyjny , ty tylko uiścisz wszystkie koszta związane z tym . http://www.stcroixrods.com.pl/serwis Twoja wędka została wyprodukowana 5 lat temu więc według stawki to 90 dolarów koszta;p Edytowane 26 Września 2018 przez Derrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekCIN Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Po co? Normalnie piszesz do USA że był unfall i tyle w temacie. Poszukaj w tym temacie jak to się robi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rgjazz Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Jaki unfall??? „Unfall” z angielskiego to „ nie opuścić” Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekCIN Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Poszukaj w językach germańskich ale bliższych nam [emoji3] po niemiecku to wypadek [emoji16] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rgjazz Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 St Croix to Amerykanie nie Niemcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derrek Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Po co ma to robić sam jak może to zrobić przez dystrybutora . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rgjazz Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Tylko on pisał że niema rachunku bo kupił od kogoś i nie wie pewnie u kogo była kupiona przez pierwszego właściciela i niewiadomo czy inny dystrybutor będzie się chciał tym zająć. Przeważnie chcą rachunek czy u nich kupiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derrek Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Tylko on pisał że niema rachunku bo kupił od kogoś i nie wie pewnie u kogo była kupiona przez pierwszego właściciela i niewiadomo czy inny dystrybutor będzie się chciał tym zająć. Przeważnie chcą rachunek czy u nich kupiłeś.Ale oni tam nic nie piszą że chcą rachunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszpachalski Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Temat wałkowany dawno temu i opisany dokładnie co i jak robić.Wystarczy przelecieć kilka stron do tyłu Odpowiem tylko na pytanie dlaczego warto samemu a nie przez dilera - ponieważ na nową część czekasz 10 dni, a nie 10 miesięcy przy tej samej cenie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafka90 Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Skontaktowałem się ze żbikiem , czas oczekiwania około miesiąc, jutro wysyłam już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derrek Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 (edytowane) Temat wałkowany dawno temu i opisany dokładnie co i jak robić.Wystarczy przelecieć kilka stron do tyłu Odpowiem tylko na pytanie dlaczego warto samemu a nie przez dilera - ponieważ na nową część czekasz 10 dni, a nie 10 miesięcy przy tej samej cenie Oni ci nie wyślą nowej część jak im nie wyślesz uszkodzonej wędki ... ponieważ w taki sposób każdy może ich nabrać w butelkę ...A wysyłając przez dystrybutora wyjdzie koledze taniej ... niż ma to robić sam .Tutaj jest opis gwarancjihttps://www.corona-fishing.pl/gwarancja/ Edytowane 26 Września 2018 przez Derrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekCIN Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 (edytowane) Oni ci nie wyślą nowej część jak im nie wyślesz uszkodzonej wędki ... ponieważ w taki sposób każdy może ich nabrać w butelkę ...A wysyłając przez dystrybutora wyjdzie koledze taniej ... niż ma to robić sam .Tutaj jest opis gwarancjihttps://www.corona-fishing.pl/gwarancja/Naprawdę? To musiałem być już kilka razy mocno porobiony i mieć zwidy, bo każdy komu pomogłem z gwarancją w StC dostał co chciał bez wysyłania złamasa gdziekolwiek. Łącznie ze mną. Cocaine is a helluva drug! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 27 Września 2018 przez WojtekCIN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derrek Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 (edytowane) Naprawdę? To musiałem być już kilka razy mocno porobiony i mieć zwidy, bo każdy komu pomogłem z gwarancją w StC dostał co chciał bez wysyłania złamasa gdziekolwiek. Łącznie ze mną. Cocaine is a helluva drug! Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkTo musisz opisać dokładnie jak to robisz takie niesamowite przekręty , pójdę do sklepu na stojaczek pospisuje unikalne kody baa nawet fotki sobie popstrykam tych kodów, dodatkowo znajdę fotki połamanego kijka w necie najlepiej jakby to było pośrodku uszkodzenie tak żeby całą wędkę mi wymieniono zapłacę tee cła i opłaty serwisowe 50-100 dolców może i nowa wędka załatwiona .Monoblank to od razu mam wymianę na nową wędkę . Edytowane 27 Września 2018 przez Derrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekCIN Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 (edytowane) To musisz opisać dokładnie jak to robisz takie niesamowite przekręty (.......) Ładnie, brnij dalej. Masz podstawy do wysnuwania takich a nie innych insynuacji? Trzymałeś w ogóle kiedykolwiek StC w ręce? p.s. Od tej pory, proszę kolegów forumowiczów o nie pisanie do mnie z prośbą o pomoc w załatwieniu spraw z StC, skoro są takie insytuacje. Edytowane 27 Września 2018 przez WojtekCIN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.