Skocz do zawartości

Wędki St. Croix


Yunker

Rekomendowane odpowiedzi

A w Waszych przypadkach złamanie/uszkodzenie wędki nastąpiło np. przy wyrzucie czy raczej był to nieszczęśliwy wypadek typu drzwi auta itp.

Bo widzę że trochę tych kijów jest wysyłana do serwisu.

 

Ja złamałem przez nieuwagę, nikt mnie nie pytał z jakiej przyczyny. Wędki nie rejestrowałem i otrzymałem informację, że w takim wypadku gwarancja to 15 lat od momentu rozpoczęcia produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny plus to taki, że nie potrzebny jest dowód zakupu, dla porównania kiedyś ogarniałem temat zlamanego banku Suzuki i tu niezbędny jest dokument zakupu. W obu wypadkach koszt to kilka stów, z różnicą taką że w BRC wszystko masz od ręki, w ciągu tygodnia, a tu czekam niemal dwa lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja złamałem przez nieuwagę, nikt mnie nie pytał z jakiej przyczyny. Wędki nie rejestrowałem i otrzymałem informację, że w takim wypadku gwarancja to 15 lat od momentu rozpoczęcia produkcji.

Po 15 latach też będziesz mógł wysłać do serwisu. Tylko koszt będzie wyższy o jakieś 20$. ( potwierdził to Żbik)

A pytałem z ciekawości czy blanki łamią się "same" czy raczej to "zdarzenia losowe".

 

d66c47aa164fefb81bd62ca15e0f4ead.jpg

Edytowane przez neronhell
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to powinno być tak:

 

1) odsyłasz ķij do Żbika z opisem usterki i przyczyną.

2) Po 14 dniach od otrzymania przez niego przesyłki pytasz co z kijem.

3) Odpowiada że meile, stany zjednoczone i inne pierdoły.

4) Następnego dnia wysyłasz e-mail, że zgodnie z polskim prawem gwarancja zostaje uznana i oczekujesz tego i tego.

5) Wiemy co dalej robi W.Żbikowski

6) UOKiK.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że łamliwość blanków związana jest nieprawidłowym użytkowaniem. W moim przypadku ewidentnie moja wina.

Wracając do procedury reklamacyjnej faktycznie ręce opadają, choć trzeba mieć na uwadze covid.

Dam znać jak dojdzie do finalizacji, jednak już wiem, że jak dojdzie kijek trafi na giełdę, bo owy patyk znazazł swojego następcę i już u mnie nie będzie miał zastosowania.

Edytowane przez duzers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Myślę, że łamliwość blanków związana jest nieprawidłowym użytkowaniem...

... ​i to jest złota myśl , którą powinni sobie wziąć do serca Ci wszyscy co twierdzą , że wszystko jest nie doszacowane i zawsze można więcej .... 

Edytowane przez miramar69
  • Like 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie niedoszacowana jest wytrzymałość na uderzenia klapa bagażnika czy drzwiami samochodu. Kiedyś widziałem jak elitka pękła już po czwartym trzaśnięciu drzwiami bagażnika [emoji2959] słabizna[emoji6].

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys mialem okazje rozmawiac o statystykach reklamacji.

Procentowo jestesmy w swiatowej czolówce. Ale tez tylko my Polacy wymyslilismy jak mozna kupic w Lidlu paczke ciastek, zeżreć 90 % i isc do sklepu oddac bo nie spełniają naszych oczekiwań.

 

Moj przyjaciel sprzedaje znane Wam wszystkim rzeczy, znane i bardzo cenione na calym świecie - nie wedki. Czasami na szwedzkie wyjazdy zabiera wydrukowane maile z rekalmacjami od klientow - taka wieczorna lektura. Mnie ogarnia wstyd i zazenowanie jak to czytam. On musi wstydzic sie dodatkowo przed producentami

 

Mialem kilkadziesiat wedek St. croixa - polamalem jedną. Z mojej winy

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złamałem chyba trzy lata temu niezarejestrowaną elitkę w jednoskładzie, uszkodzenie z mojej winy. Załatwiałem przez Żbika, czas oczekiwania około 4 miesiące, koszt 750 PLN. Złamany kij nie był już produkowany, więc otrzymałem nowszy model. Tyle w temacie, z obsługi byłem zadowolony.

 

Wysłane z mojego SM-G715FN przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złamałem chyba trzy lata temu niezarejestrowaną elitkę w jednoskładzie, uszkodzenie z mojej winy. Załatwiałem przez Żbika, czas oczekiwania około 4 miesiące, koszt 750 PLN. Złamany kij nie był już produkowany, więc otrzymałem nowszy model. Tyle w temacie, z obsługi byłem zadowolony.

 

Wysłane z mojego SM-G715FN przy użyciu Tapatalka

Skąd kwota 750 zł?

Na jakiej podstawie robią kalkulację, jak się dowiadywałem kwota jest uzależniona od kursu dolara,ok. 450-500 zł.

 

Ustalenie kwoty za procedrę reklamacyjną to indywidualna sprawa?

Edytowane przez duzers
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd kwota 750 zł?

Na jakiej podstawie robią kalkulację, jak się dowiadywałem kwota jest uzależniona od kursu dolara,ok. 450-500 zł.

 

Ustalenie kwoty za procedrę reklamacyjną to indywidualna sprawa?

Zależy również od modelu. np 120$ + opłaty dla modelu elite, 85$ + opłaty dla avida.

 

http://www.stcroixrods.com.pl/serwis

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przejrzałem kilkanaście ostatnich wpisów i nic nie znalazłem na ten temat informacji, więc podpytam.

W grudniu 2018r. Wysyłałem złamaną przez nieuwagę elitę do polskiego dystrybutora. Mija 1,5 roku i nadal wędka nie wróciła z gwarancji. Rozumiem, że covid ale po mały tracę cierpliwość, jak jest z waszymi gwarancjami? Też są tyle czasu rozpatrywane

Mój LWS76MLXF2 wysłany pod koniec czerwca 2020 dotarł w ubiegły piątek. Łatwo policzyć 8,5 miesiąca czekania. Chwilami traciłem cierpliwość. Nie tak powinno to wyglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja elitke odesłałem po wekendzie majowym 2020 i jeszcze czekam.

Ale jestem w dobrej sytuacji bo kupiłem w 2011 a teraz dostane z innym uzbrojeniem.

 

Ciekawi mnie jedna sprawa. Jak kupowałem w 2011 r to na wędke była dożywotnia gwarancja i to była jedna z rzeczy ktora przesądziła o zakupie. I teraz zachodzi pytanie czy jak wymienia na nowy model to nadal będzie dożywotnia?

Edytowane przez nurek28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...