Wajdson Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Witam wszystkich jestem zielony w temacie. Mam możliwosc kupic kołowrotek mikado grinder 308 LH i jaxon pro casting XTL. Który z nich bedzie lepszy? Zależy mi na rekreacyjnym łowieniu niewielkimi przyjętemi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtip Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 ... nie ten dział... podejrzewam, ze żaden z w/w multików nie jest przeznaczony do:.. rekreacyjnym łowieniu niewielkimi przyjętemi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wajdson Opublikowano 18 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Przepraszam, jestem nowy na forum i nie wiem gdzie zadawać pytania. Czy mógłbyś uzasadnić swoją odpowiedz? Te dwa multiplikatory sa w okazyjnej cenie dlatego sie nad nimi zastanawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek_moto Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Kolego tanio kupujesz dwa razy kupujesz . Multik MUSI być dobrej jakości to jest podstawa zabawy ( budujesz dom musi być solidny fundament ) , kijaszek nie za koniecznie z górnej półki, młynek już tak .. Poszukaj coś na giełdzie J B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...