RobertGizycki Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Witam,czy aby wyciągnąć szpulkę z tego multika trzeba go mocno rozkręcać? Znajmy kupił taką starą używkę i chcieliśmy wymienić w niej łożyska.Po odkręceniu bocznego panela okazało się, że szpulka rusza się lewo prawo ale tylko zakresie 3-4mm i dalej nic. Nie można jej wyjąć... Nie chcę ciągnąć jej na siłe by niczego nie popsuć - dlatego pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mekamil Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Jak chcesz zobaczyć, co ją blokuje to zdejmij docisk osi. A jak nie chcesz widzieć to po prostu pociągnij z wyczuciem. Nic nie zepsujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertGizycki Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Właśnie chodzi o to, że tam gdzie jest docisk szpuli. Ośka obraca się lekko i można ją poruszyć góra dół ale maksymalnie 4mm. To by było bez sensu, gdyby nie można było wyciągać szpulki bez rozkręcania prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roch Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Ja miałem ostatnio podobny problem z abu revo s. Po odkręceniu panela bocznego i docisku, szpula wysuwała się na jakieś 3 mm, a dalej był dosyć twardy opór. Też utknąłem, nie wiedziałem co i jak, wzdragałem się użyć siły. Po długich wahaniach zdecydowałem się jednak na zastosowanie maszyny prostej, a mianowicie dźwigni. Podważyłem łyżeczką od herbaty, krótko mówiąc. Pooglądaj sobie na forum zdjęcia rozbebeszonych multików (przykład revo s), a zauważysz, że ośka od strony docisku nie jest równa, ale ma takie jakby przgrubienie. To na nim jest opór. Domyślam się, że z Twoim bantamem jest podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertGizycki Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udało się. Wewnętrzne łożysko było skorodowane i przywarło do korpusu. Trzeba było użyć młotka by wybić szpulkę - od strony docisku szpuli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek_2348 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Co znaczy zaufanie do kolegów..Robert w pierwszym poście pisze boję się mocniej pociągnąc żeby czegoś nie popsuc a po trzech poradach śmiało wali młotem. Siła Forum jest olbrzymia.. PozdrawiamSławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.