Skocz do zawartości

Szukam rodbuildera / pracowni?


hasior

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

witam  Masz na miejscu....http://www.fishingcenter.com.pl/

Kolego nie masz chyba pojęcia ile czasu tam taka operacja się odbywa, kolega chciał na już   :)

 

 

ps. 

Jak nikogo nie znajdziesz daj znać. 

 

Pozdro

Edytowane przez pablo208
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

To ja też może się podłączę do tematu.

Niestety i mnie ostatnio kuku spotkało. Podczas wyrzutu poluzowało mi się złącze wędki i obie części wędziska są uszkodzone. Szczytówka ok. 0.5cm, a dolnik mocniej bo z 5cm. Wędka to SG titanium. Potrzebuje rady, co z tym ewentualnie można zrobić, by dało się ten kij ponownie uzytkować oraz wyceny tej usługi. Najlepiej by fachmn był z okolic Wawy(nie jest to warunek) i miał doświadczenie przy naprawie lub wykonastwie złącz, np. typu spigot.

030520151154_1.jpg

030520151151.jpg

030520151149.jpg

Edytowane przez vako
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co widac na fotkach to jest dolnik w całej swej realnej długości- fabrycznej. Brakuje ok. 15mm fragmentu (nie z całej długosci) - tego co się wyłamał - który niestety wpadł do wody i jest nie do odzyskania. Szczytówka tak jak napisałem wcześniej. Pękniecie wzdłużne ok 5mm pod omotką, reszta ok. Dolnik realne uszkodzenia maks ok. 50mm licząc od góry.

Nie kontaktowałem się z serwisem SG. W tym przypadku conajmniej wymiana dolnika.

 

Naprawa wg. mnie mozliwa jest na dwa sposoby:

1. sklejenie starego złącza przy wykorzystaniu wewnetrznej wstawki,

2. zmiana sposobu połączenia elementów z nasadowego na spigot.

 

Dlatego ponawiam pytanie czy to możliwe bo ekspertem przecież nie jestem.

Edytowane przez vako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawa wg. mnie mozliwa jest na dwa sposoby:

1. sklejenie starego złącza przy wykorzystaniu wewnetrznej wstawki,

2. zmiana sposobu połączenia elementów z nasadowego na spigot.

 

Dlatego ponawiam pytanie czy to możliwe bo ekspertem przecież nie jestem.

Dobrze myślisz. Spigot powinien załatwić sprawę dolnika.

Szczyt wzmocnić stalową tulejką, omotką i powinno hulać o ile nie "poprawisz" jak w przedstawionym przypadku. :D

Najlepiej jednak przejść przez serwis bo nigdy nie bedzie to już oryginalny i poprawny blank.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze myślisz. Spigot powinien załatwić sprawę dolnika.

Szczyt wzmocnić stalową tulejką, omotką i powinno hulać o ile nie "poprawisz" jak w przedstawionym przypadku. :D

Najlepiej jednak przejść przez serwis bo nigdy nie bedzie to już oryginalny i poprawny blank.

 

W całej rozciągłości zgadzam się z ostatnim zdaniem przedmówcy . Wszelkie naprawy uszkodzeń w miejscu łączenia elementów są delikatnie mówiąc skazane na niepowodzenie, bardzo możliwe ze mikropęknięcia ciągną się sporo dalej niż jest to widoczne .Prawie pewne jest ze kolejne uszkodzenie wystąpi w miejscu łączenia lub powyżej - poniżej takowego. W pierwszym, dziesiątym, setnym rzucie.. Szkoda czasu i kasy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W całej rozciągłości zgadzam się z ostatnim zdaniem przedmówcy . Wszelkie naprawy uszkodzeń w miejscu łączenia elementów są delikatnie mówiąc skazane na niepowodzenie, bardzo możliwe ze mikropęknięcia ciągną się sporo dalej niż jest to widoczne .Prawie pewne jest ze kolejne uszkodzenie wystąpi w miejscu łączenia lub powyżej - poniżej takowego. W pierwszym, dziesiątym, setnym rzucie.. Szkoda czasu i kasy .

Tu się jednak niezgodzę.

 

Posiadam w swoich zbiorach starego Cormorana Black Stara, któremu drzwi strztaskały podobnie dolnik. Do naprawy wykorzystano sposób z wklejką. Po naprwie hula mi już ze 20 lat.

 

Wszystkie ewentualne uszkodzenia są widoczne na fotkach. Z cała pewnością nie są większe niż granice które wyznaczają omotki. W przypadku szczytówki to realne 5mm, a dolnika realne 50mm z orginalnej długości. Sprawdziłem, poprzednia długość złącza wynosiła 6,5cm. Obecnie jest 5cm. Prawdą jest, że blank może nie być zaprojektowany pod inne złącza niż nasadowe. Dlatego rozpytuję o fachmana od spigotów.

Nie jestem zainteresowany zakupem, bądż wymianą z serwisu części lub całego kija. Dodam jeszcze, że mam ten kijek od prawie 2 lat i złego słowa o nim nie powiem. Gdy go kupowałem to były topowe kije SG. Chciałbym naprawić ten kij jeśli się da.

Pozdrawiam.

Edytowane przez vako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

 

Szukam pracowni rodbuildingowej w Warszawie gdzie w 2 dni (do czwartku) mogę wykonać drobna pracę na wędzisku.
Chodzi tylko o ocenę czy uszkodzenie mechanicznemogło osłabić wędzisko oraz nałożenie jednego cm omotki + lakier.

Dzwoniłem do Fishing Center na Wawelskiej ale nie mają żadnych wolnych terminów.

Szukam pracowni z dobra jakością bo lubię takie prace mieć zrobione bardzo estetycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...