darek3523 Opublikowano 16 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Dziś przed południem podjechałem nad Wisłę powędkować ale nawet wędki nie wyjąłem. Nieopodal "mojej" miejscówki leżały dwa kartony a w nich ... szczeniaki cztery sztuki. Brudne, wystraszone aż serce ściska. Jakieś bydle (bo inaczej takiego gościa nie można nazwać) wyrzuciło "zbędny balast". Zabrałem je do domu, umyłem i nakarmiłem. W schronisku dziś nie przyjmą dopiero jutro. Zostawić w domu nie chcę mam wystraszonego kota i królika który miał być miniaturką. Może ktoś będzie chętny i zabierze ? Nie znam się na rasach psów. Jeżeli ktoś byłby chętny zapraszam na priv. 32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rokorok Opublikowano 16 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 suczka jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek_moto Opublikowano 16 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Jak można coś tak okrutnego zrobić.Brak słów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek3523 Opublikowano 16 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Nie ma suki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rokorok Opublikowano 16 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 szkoda bo fajne psiaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajtelek2 Opublikowano 16 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Brak słów jak można tak zrobić , miejmy nadzieję że znajdą nowy dom i dobrych właścicieli 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...