Zastanawiam się czy ktoś z forumowiczów ma jakieś doświadczenia z reklamacją produktów zakupionych w Cabelasie.
Na początku roku kupiłem kołowrotek Mitchella 308X Gold.
Mija 5 miesiąc użytkowania, a kołowrotek pokazuje oznaki niepoprawnego działania.
Zastanawiam się czy warto zawracać sobie głowe i walczyć o wymiane czy może oddać go do jakiegoś fachmistrza tutaj. Orientuje się ktoś czy Cabelas pokrywa koszty odesłania kołowrotka do nich i wysłania nowego? Ile czeka się na ewentualne rozpatrzenie sprawy i nowy sprzęt?
Pytanie
TeeS
Witam
Zastanawiam się czy ktoś z forumowiczów ma jakieś doświadczenia z reklamacją produktów zakupionych w Cabelasie.
Na początku roku kupiłem kołowrotek Mitchella 308X Gold.
Mija 5 miesiąc użytkowania, a kołowrotek pokazuje oznaki niepoprawnego działania.
Zastanawiam się czy warto zawracać sobie głowe i walczyć o wymiane czy może oddać go do jakiegoś fachmistrza tutaj. Orientuje się ktoś czy Cabelas pokrywa koszty odesłania kołowrotka do nich i wysłania nowego? Ile czeka się na ewentualne rozpatrzenie sprawy i nowy sprzęt?
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.