Skocz do zawartości

Wody w okolicach Wrocławia


analityk

Rekomendowane odpowiedzi

Fido - ja piszę się na wrocławskie piwko - proponuję w piątek 10.01, godz. 19ta ok? miejsce do ustalenia zależnie od liczby osób.

 

Co do planów: W Polsce rybki, na jesień, mi nie brały więc na wiosnę planuję wyskoczyć tam gdzie ryb więcej i są bardziej chętne  ;)  (Szwecja, Irlandia itp.).

 

Chętnych do pogadania o wynikach 2013 i/lub przyłączenia się do wyjazdu na większe rybki na wiosnę 2014 zapraszam na wędkarskie pogawędki przy powyższym piwku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, piątek mi odpowiada ale dopiero po 20-tej będę. Gdzieś pod torami? Dobry dojazd, tanie piwo...

 

Może postawić temat w umawialni?

 

1. analityk

2.Fido

 

http://jerkbait.pl/topic/33072-na-ryby-tu-umawiamy-si%C4%99-na-wyprawy-w%C4%99dkarskie/

Edit: to jest umawialnia :)

Edytowane przez FidoAngel
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy wypad na okonie zaowocował  ponad 20 sztukami w różnych rozmiarach na BT, lecz do forumowego minimum troszkę zabrakło, widziałem kręcące się bolki i sporo ich ataków na ukleje,  jutro powtórka, może będzie fota ;)

Edytowane przez Booseib
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piątek o 19tej - piwo. Wg nieoficjalnych informacji ma być 5 osób + 2 na "chyba". Czyli czeka nas rekord frekwencji :)

Miejsce to: Pub "Pociąg" na ul. Bogusławskiego na wysokości Teatru Polskiego (pomiędzy Zielarnią a Emanuelle).

 

Dla potencjalnie spóźnialskich (i innych potrzebujących) mogę podać mój nr telefonu na priw (jak nie będzie w tym pubie ok to zmienimy lokal).

 

Pozdro

Edytowane przez analityk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o 19tej.

 

Unia jak widać dotknie również tych co łowią poza miastem - info z pb.pl

 

Potok pieniędzy popłynie na rzeki

Do 5 lutego potrwają konsultacje społeczne dokumentów implementacyjnych do strategii rozwoju transportu do 2020 r. (z rozszerzeniem do 2030 r.). Ciekawostką jest zamieszczenie w nich listy planowanych inwestycji w infrastrukturę związaną z żeglugą śródlądową. Projekty, dzięki którym więcej towarów będzie można transportować rzekami, pochłoną aż 4,2 mld zł. Pierwszych przetargów na realizację inwestycji można się spodziewać jeszcze w tym roku. Wiele zadań będzie wykonanych na Odrze, by przywrócić jej żeglowność.

Resort infrastruktury i rozwoju zapowiada jednak także połączenia z Wisłą i innymi rzekami, dzięki czemu polskie wody śródlądowe staną się ważnym żeglugowym szlakiem europejskim, łączącym m.in. Holandię z Rosją. „Poprawa stanu infrastruktury dróg wodnych śródlądowych stworzy nie tylko możliwość wzrostu przewozów w relacjach krajowych, ale również szansę wzrostu przewozu ładunków w komunikacji międzynarodowej (…). Umożliwi również efektywne wykorzystanie połączenia dróg wodnych Polski z zachodnioeuropejskim systemem” — czytamy w dokumencie Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju.

Resort zakłada, że dzięki modernizacji szlaków wodnych część ładunków transportowanych drogami przeniesie się na rzeki. Urzędnicy liczą, że żegluga śródlądowa stanie się w Polsce ogniwem transportu intermodalnego — zwłaszcza przewozu materiałów budowlanych, paliw, chemikaliów czy płodów rolnych. Urzędnicy podkreślają też, że modernizacja infrastruktury rzecznej wpisuje się w unijną strategię związaną z ochroną środowiska.

„Transport śródlądowy uznawany jest za gałąź o niewykorzystanym potencjale, zaś zgodnie z założeniami polityki transportowej UE żegluga śródlądowa ma przyczyniać się do zrównoważenia systemu transportowego i realizacji celu, jakim jest przejście na mniej energochłonne, czystsze i bezpieczniejsze formy transportu” — czytamy w dokumencie Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju. O inwestycje w żeglugę śródlądową od lat apeluje Piotr Chajderowski, prezes OT Logistics.

Giełdowa spółka to dawna Odra-Trans. Z powodu braku żeglowności Odry musiała zmienić zarówno nazwę, jak i profil działalności. Obecnie w Polsce skupia się na transporcie lądowym oraz działalności portowej. Biznes żeglugowy prowadzi jedynie w okolicach Wrocławia, przeprawiając się do Niemiec, gdzie jest istotnym graczem w żegludze śródlądowej.

Piotr Chajderowski zapowiada, że chętnie wróci na polskie szlaki wodne, jeśli zostaną udrożnione. OT Logistics zyskać może też podczas realizacji modernizacyjnych inwestycji, bo ma doświadczenie w realizacji projektów hydrotechnicznych. Ręce zacierają również przedsiębiorcy budowlani. — Infrastruktura rzeczna to rynek interesujący dla Sinohydro. Spółka jest zainteresowana uczestnictwem w dotyczących jej przetargach — podkreśla Jacek Fabijańczuk, prezes kancelarii Bilans, która w Polsce reprezentuje chiński koncern. Poprawa żeglowności i usprawnienie szlaków transportowych to niejedyny powód planowanej realizacji inwestycji w infrastrukturę śródlądową.

Dzięki nim poprawi się też bezpieczeństwo powodziowe. Na liście są m.in. prace na Odrze związane z zimowym lodołamaniem oraz modernizacja budowli hydrotechnicznych na Wiśle oraz na kanałach rzecznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działania lobbystyczno - propagandowe dla powyższych głupot były niedawno prowadzone w naszym radio Wrocław -  znany redaktorek w długiej audycji, niczym zaprogramowany powielał tą idylliczną  wizję; bezrefleksyjności jego nie mógł oczywiście przerwać mój telefon.., wszystko było jakby z góry zaplanowane, i wszystkim to się bardzo podobało. Od razu przypomniały mi się czasy dzieciństwa.., i komuny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...