Qcyk Opublikowano 13 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 Mój właśnie poleciał do serwisu. Arek a gdzie serwisowałeś TP ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rheinangler Opublikowano 13 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 Mój właśnie poleciał do serwisu. Arek a gdzie serwisowałeś TP ? u kolegi nie w serwisie Shimano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qcyk Opublikowano 13 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 (edytowane) Ja wysłałem do shimano. Co by gwarancji nie tracić. Edytowane 13 Stycznia 2018 przez Qcyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmiszk1 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 Ja wysłałem do shimano. Co by gwarancji nie tracić. serwis shimano polska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popper Opublikowano 13 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 (edytowane) Ja wysłałem do shimano. Co by gwarancji nie tracić. serwis shimano polska? Kiedyś straciłem tam nie tylko gwarancję ale i młynek . Edytowane 13 Stycznia 2018 przez popper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rheinangler Opublikowano 13 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 Dla mnie gwarancja jest ważna tylko na samym początku użytkowania nowej nieznanej rzeczy po to by w razie zupełnej wtopy ograniczyć straty...Po kilku miesiącach użytkowania pod pełnym (dla mnie - pełnym) obciążeniem, odpowiedź czy to był trafiony zakup czy nie,- jest jasna.To z kolei w konfrontacji z wieściami z fabrycznych serwisów zarówno w PL jak i NRD daje rezultat w postaci decyzji,- niech to zrobi ten co potrafi i nie robi tego za karę.Koszty są sprawą drugoplanową, rzadko je biorę pod uwagę jako argument decydujący bo, czasem nie warto przepłacać a czasem nie warto oszczędzać... 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qcyk Opublikowano 14 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 serwis shimano polska?Tak shimano polska. Też długo myślałem czy go wysyłać do shimano czy do któregoś z kolegów. Arek nie chodzi o koszty bardziej zależało mi na gwarancji. No nic zobaczymy jak wróci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) Kiedyś straciłem tam nie tylko gwarancję ale i młynek . Opisz sytuację...ku przestrodze.Shimano Normark czy Shimano Polska?!! @Qcyk"Tak shimano polska. Też długo myślałem czy go wysyłać do shimano czy do któregoś z kolegów. Arek nie chodzi o koszty bardziej zależało mi na gwarancji. No nic zobaczymy jak wróci.." Daniel tą wiosną wziąłem SuperX3000?!miał ząbkowanie ustawiony w dół,ale zniwelowałem i super hula.Co dolegało nówce TP?dość szybko ta obsługa...A widząc jak używasz raczej nie zachetałeś????. Edytowane 14 Stycznia 2018 przez darek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EdekZfabrykiKredek Opublikowano 14 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) Mało wątpliwe aby Shimano Polska, jak sam napisał że to było kiedyś. Edytowane 14 Stycznia 2018 przez FlyFisherman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popper Opublikowano 14 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) Pewnie Normark. Dla mnie, w tamtym czasie, to było to samo. W tym kraju szyldy się zmieniają, ludzie niekoniecznie.Opisywałem już kiedyś.W skrócie.TP 2500FA zaginął po wysłaniu do serwisu. Po dłuższej przepychance korespondencyjnej, odesłali mi model "nowszy" (i uboższy) 2500FB.Stąd też wolę wysłać do kolegów, którzy wykonują serwis precyzyjnie i, co istotne, nic nie ginie. Edytowane 14 Stycznia 2018 przez popper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 "Aaa...o takie zamiane chodzi.Królewne za żone,to ja nie wiedział,że tak korzystnie mogie moje stare wymienić..."Ani mru mru'O Macieju i Królu'.TPO W czym uboższy jest FB od FA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EdekZfabrykiKredek Opublikowano 14 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 "Aaa...o takie zamiane chodzi.Królewne za żone,to ja nie wiedział,że tak korzystnie mogie moje stare wymienić..."Ani mru mru'O Macieju i Królu'.TPO W czym uboższy jest FB od FA?Pewnie tym że FA było Japan a FB były Japan i Maleysia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krab Opublikowano 14 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) Korzystałem nie raz z serwisu Shimano, ale tym nowym, nie Normarku. Zaręczam, że wszystko jest w jak najlepszym porządku. Ceny śmiesznie niskie. Odrestaurowałem (inaczej nie idzie tego nazwać) tym sposobem zdezelowaną Stelle 4000 SFE kupiona w ciemno i fałszywie opisana. A potem kolegi FD, gdy zobaczył co wróciło z serwisu mając w pamięci co do niego pojechało. Zreszta to użytkownik jb i potwierdzi jakość serwisu. Ba! Teraz szkoda mu używać kołowrotka, bo chodzi maslano-maslanie Edytowane 14 Stycznia 2018 przez Krab 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rheinangler Opublikowano 14 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Dobrze, że to napisałeś Krzysiek myślę, że to zgrabnie zastopuje przeobrażanie się wątku o TP XD w kolejny wątek o serwisach...Z tymi gwarancjami i serwisami zboczyliśmy z tematu głównego a szkoda bo wątek jak do tej pory był dość merytoryczny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qcyk Opublikowano 14 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opisz sytuację...ku przestrodze.Shimano Normark czy Shimano Polska?!! @Qcyk"Tak shimano polska. Też długo myślałem czy go wysyłać do shimano czy do któregoś z kolegów. Arek nie chodzi o koszty bardziej zależało mi na gwarancji. No nic zobaczymy jak wróci.." Daniel tą wiosną wziąłem SuperX3000?!miał ząbkowanie ustawiony w dół,ale zniwelowałem i super hula.Co dolegało nówce TP?dość szybko ta obsługa...A widząc jak używasz raczej nie zachetałeś.Darek przy najwyższym położeniu szpuli czuć było delikatne pukanie. Może ogarną. Nie zmienia to jednak mojego zdania na temat tego kołowrotka. Bo ogólnie jestem bardzo zadowolony z niego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qcyk Opublikowano 15 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Przyszło info z serwisu shimano. Kołowrotek jest w pełni sprawny a to lekko wyczuwalne pukanie przy najwyższym położeniu szpuli to podobno normalna sprawa. Jako że "nie wydaje mnie sieee" to normalne zwracam się z prośbą do kolegów czy znacie osobę która jest w stanie uporać się z tą przypadłością (może być priv)? Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję [emoji4] Wysłane z mojego ASUS_X00DD przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemow Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Zanim zaczniesz szukać pomocy sprawdź czy owe pukanie nadal występuje.... Sprawdziłeś?Twój młynek nie był przypadkiem z Moritza? Tak coś , gdzieś czytałem? Shimano Pl zrealizowało gwarancje? Edytowane 15 Stycznia 2018 przez przemo_w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qcyk Opublikowano 15 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Jeszcze nie sprawdzałem. Ale przed wysłaniem występowało. Natomiast na miejscu w serwisie shimano okazało się, że kołowrotki z Moritza mogą objąć tylko serwisem pogwarancyjnym...a tak w ogóle to nie ma sensu bo "to przypadłość wszystkich shimano poza stellą". Więc podjąłem decyzję, żeby odesłali bez zaglądania bo z takim podejściem to bez sensu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemow Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Czy po prostu nie chciałeś płacić za serwis pogwarancyjny? W temacie o Moritzu już był temat gwarancji poruszany....Ciekawe czy wogóle był wysłany do Shimano ,czy sklep wcześniej zorientował sie że nie ma plomby i tylko pytał w Shimano..? Edytowane 15 Stycznia 2018 przez przemo_w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qcyk Opublikowano 15 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Nie chodzi o to, że nie chciałem zapłacić tylko jeśli ktoś bez obejrzenia kołowrotka mówi że tak powinno być a wiem, że u innych użytkowników objawy nie występują to wolę wysłać do kogoś kto być może zna problem i zapłacić więcej a mieć problem z głowy. Informowałem sklep, że kołowrotek pochodzi z Moritza twierdzili że to nie problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemow Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 To było do przewidzenia że tak się skończy z tymi Moritzowymi promocjami....Patrząc nawet na te stukające '15 stki to 90% pochodzi właśnie z tego źródełka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qcyk Opublikowano 15 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Niedawno napisał do mnie znajomy i u niego problem również występuje a kołowrotek nie pochodzi z Moritza i nie był w promocji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemow Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Jaki problem ? Przecież jeśli młynek pochodzi z dystrybucji Pl to napewno z naprawą gwarancyjną problemu nie będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciernik129 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Nie chodzi o to, że nie chciałem zapłacić tylko jeśli ktoś bez obejrzenia kołowrotka mówi że tak powinno być a wiem, że u innych użytkowników objawy nie występują to wolę wysłać do kogoś kto być może zna problem i zapłacić więcej a mieć problem z głowy. Informowałem sklep, że kołowrotek pochodzi z Moritza twierdzili że to nie problem.Człowieku była propozycja usługi serwisowej pogwarancyjnej zaproponowana - była, wyjaśnione że delikatne puknięcie jest normalną rzeczą w tych konstrukcjach ale nie do niewyeliminowania - było.Była też zaproponowana kwota za usługe wzięcia tego kołowrotka na serwis ( ogólne serwis i regulacje jeśli są wymagane ) było, tylko ty olałeś temat bo za drogo. A sklep wziął kołowrotek bo podobno wcześniej dzwoniłeś do Shimano i wmówiłes im że mają go przyjąć na serwis bo Shimano tak zadecydowało. Edytowane 15 Stycznia 2018 przez Ciernik129 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cristovo Opublikowano 15 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Mój TPXD póki co nie stuka, ale 11TP po chyba dwóch sezonach zaczął tak robić w skrajnych położeniach szpuli, do tego przede wszystkim wtedy, gdy zestaw trzymam uniesiony......im bliżej wody szczytówka, tym stukanie mniej wyczuwalne Trochę mi to przeszkadzało, ale się przyzwyczaiłem. Wiem, że jest jakiś patent i można to przynajmniej w znacznym stopniu ograniczyć, nie pamiętam jednak, na czym ta sztuczka polega. Na pewno jednak gdzieś na forum ktoś o tym pisał. Znajomemu stukał Exist zakupiony w Japonii, tak więc nie ma co się na Twinki obrażać 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.