Skocz do zawartości
  • 0

Pontonem po Bałtyku

TAJMIEN

Pytanie

witam

Jestem zielony w tym temacie, a planuję urlop nad naszym morzem w okolicy Kołobrzegu, więc proszę o radę bardziej doświadczonych.

Pomijam tu kwestie techniczne, chodzi mi o to czy w og?łle w lecie w lipcu jest sens wypływać na morze pod kątem wędkarskim.

Czy o tej porze roku mo?źna na Bałtyku w strefie przybrze?źnej liczyć na jakieś brania.

Interesuje mnie (czy mo?źna)na jakie ryby mo?źna liczyć i jakie metody stosować. Czy trafiają się okonie, szczupaki, sandacze, bo trocie pewnie nale?źą do rzadkości. Chciałbym potrolingować i trochę połowić na cię?źkie gumy. Czy mam wog?łle szansę na jakiś poł?łw z pontonu?

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Doświadczeń nie mam, ale wiem, ?źe w lecie niewielkie ryby bardzo chętnie przebywają w strefie przybrze?źnej. Moim daniem Twoje palny są bardzo sensowne, sam na 100% spr?łbuję, a mam na czym :mellow: Ja bym celował w trola za trotką i jiggowanie za bolkami.

Powodzenia!!!

• 0

Doświadczeń nie mam, ale wiem, ?źe w lecie niewielkie ryby bardzo chętnie przebywają w strefie przybrze?źnej. Moim daniem Twoje palny są bardzo sensowne, sam na 100% spr?łbuję, a mam na czym :mellow: Ja bym celował w trola za trotką i jiggowanie za bolkami.

Powodzenia!!!

Bolkami z wasem czy bolkami srebrnymi ?

• 0

Dysponuję pontonem 3 metrowym i silnikiem 5 km do tego elektryczny motorek i echosonda.

Czy łowiąc na gumy zarzucacie kotwicę, czy łowicie w dryfie (np z dryfkotwą)

Te bolki to co to za ryby ??

Jesli chodzi o dorsze to chyba w lipcu mają okres ochronny ?

Nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie, w lecie widziałem przy porcie ławice śledzi, mo?źe je te?ź mo?źna łowić w morzu na jakieś choinki, lub delikatny spinning?

• 0

Z mioch morskich doświadczeń wynika, ?źe łowienie w dryfie jest bardzo skuteczne.

Bolki to oczywiście małe dorsze, je?źeli faktycznie mają okres ochronny, to przepraszam - mea culpa, nigdy nie łowiłem dorszy w środku lata.