admin Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Witam Was wszystkich gorąco,Dzisiaj troszkę tekstu dla wszystkich tych, którzy kochają sprzęt. Postanowiłem opisać nowy kołowrotek, który całkiem niedawno pojawił się w ofercie Shimano - Antares DC7 LH. Ponadto, przy okazji omawiania szczegółów technicznych, postanowiłem przekazać troszkę wiedzy castingowej. Mam nadzieję, że będzie ona przydatka i każdy na tym skorzysta. Zapraszam serdecznie do lektury testu. PozdrawiamRemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Rzetelne podejście do tematu. Jestem castingowym laikiem i sprzęt w tym zakrecie cenowym jest dla mnie tak samo osiągalnym jak i lot na księżyc, ale czego nie można mieć, można o tym poczytać . PS Pewnie po jakimś czasie cena tego cudeńka trochę spadnie. Jednak w takiej chwili przypomina mi się rysunek Mleczki: Bardzo biedna rodzina. Mąż czyta gazetę i znad niej mówi do żony - Kochanie ceny jachtów spadły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
admin Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Cześć,Zgadza się Sławku ten kołowrotek jest bardzo drogi. Myślę jednak, podobnie jak Ty, że już całkiem niedługo będzie można go kupić po znacznie niższej cenie. Na eBayu widziałem już oferty o 100$ niższe. Oczywiście intencją tego artykułu jet przedstawienie nowości czytelnikom jerkbait'a i przekazanie pewnej wiedzy. Ponadto w podsumowaniu można przeczytać, że zakup tej maszynki nie gwarantuje porażającego wzrostu długości oddawanych rzutów z czym marketingowo był związany zawsze system DC. PozdrawiamRemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...