Skocz do zawartości

Jaki hak do osobówki?


r.t.

Rekomendowane odpowiedzi

To może inaczej.

 

@ r.t. jak mamy sobie pomagać to warto wysłuchać wszystkich którym chciało się w tym temacie jakby nie było dla Ciebie napisać.

 

Autko jakie masz takie masz ,Twój wybór ,Twoja decyzja , Twoja i tylko Twoja kasa.

Co do montażu haka ,myślę ,że kwota o której wspomniałeś ( 2k) jest mocno zawyżona na zakup i montaż  nowego haka . Taki jest urok samochodu , nie wiesz kiedy go sprzedaż i w co byś nie zainwestował w niego to przy odsprzedaży kasy  zainwestowanej w wypasy nie odbierzesz. 

Aby Cię przekonać jednak do nowego haka to oprócz bezpieczeństw o którym już wcześniej pisałem jest jeszcze jedna rzecz o której  warto napisać.

Coś na tym haku będzie zapięte ? pewnie przyczepa ? i domyślam się ,że na niej będzie łódka . Policz sobie ile to wszystko będzie Ciebie kosztowało i odpowiedz sobie szczerze czy warto ryzykować i pakować kasę w hak niewiadomego pochodzenia. Moje zdanie brzmi   NIE . Nawet jakby tam były wożone rowery.

Wiem ,że jest kasa do wydania , ale powiedz mi ,które hobby ,prawdziwe hobby jest tanie. Minie miesiąc ,dwa ,trzy i się odkujesz i zapomnisz o tej wydanej kasie.     

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dziękuję wszystkim za pomoc i opinię w temacie.

Hak kupiony, zamontowany, jestem zadowolony z podjętej decyzji o kupnie z rynku wtórnego tym bardziej, że trafiłem na kompletną, funkiel nówkę sztukę za połowę kasy.

Hak, ogarnięcie pinologii związanej z podłączeniem modułu oraz logowanie online w VW wyniosło mnie 1/3 ceny warsztatowej.

Samodzielny montaż haka to nic strasznego, trzeba jedynie posiadać jakiekolwiek predyspozycje do takiej pracy oraz wyobraźnię jakie skutki idą za konkretnym ruchem.

 

Sprawa załatwiona, temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za pomoc i opinię w temacie.

Hak kupiony, zamontowany, jestem zadowolony z podjętej decyzji o kupnie z rynku wtórnego tym bardziej, że trafiłem na kompletną, funkiel nówkę sztukę za połowę kasy.

Hak, ogarnięcie pinologii związanej z podłączeniem modułu oraz logowanie online w VW wyniosło mnie 1/3 ceny warsztatowej.

Samodzielny montaż haka to nic strasznego, trzeba jedynie posiadać jakiekolwiek predyspozycje do takiej pracy oraz wyobraźnię jakie skutki idą za konkretnym ruchem.

 

Sprawa załatwiona, temat do zamknięcia.

co masz na myśli pisząc o logowaniu online w vw? Podłączyłeś oryginalny moduł i zgrałeś z komputerem? Edytowane przez karkoszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Można wstępnie zalogować moduł ale obcięte będą niektóre funkcje - np. będzie paliła się kontrolka pozycji czy korekta trakcji nie będzie obejmowała przyczepy. Żeby montaż miał ręce i nogi to moduł należy zalogować online wpisując podany przez producenta haka kod, ponieważ mam zaprzyjaźnionego mechanika z VW to też tam to zrobiłem.

Jest jeszcze drugi sposób montażu, bardziej druciarski. Koledze w duuużej korpo do tiguana zamontowali hak omijając wszelkie moduły naruszając strukturę instalacji - łopatologicznie tłumacząc, auto nawet nie wie, że cokolwiek ma dołożone. 

 

Mój montaż ma tą zaletę, że wygląda jak fabryczny - wypinam się z kostek i instalacja nie ma śladów ingerencji, czego życzył sobie leasingodawca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Można wstępnie zalogować moduł ale obcięte będą niektóre funkcje - np. będzie paliła się kontrolka pozycji czy korekta trakcji nie będzie obejmowała przyczepy. Żeby montaż miał ręce i nogi to moduł należy zalogować online wpisując podany przez producenta haka kod, ponieważ mam zaprzyjaźnionego mechanika z VW to też tam to zrobiłem.

Jest jeszcze drugi sposób montażu, bardziej druciarski. Koledze w duuużej korpo do tiguana zamontowali hak omijając wszelkie moduły naruszając strukturę instalacji - łopatologicznie tłumacząc, auto nawet nie wie, że cokolwiek ma dołożone.

 

Mój montaż ma tą zaletę, że wygląda jak fabryczny - wypinam się z kostek i instalacja nie ma śladów ingerencji, czego życzył sobie leasingodawca.

sam robiłem druciarsko i samochód nie wie ze ma przyczepę. Tez wyglada jak oryginał, bo to oryginał poza elektryką. Leasingodawca nic o tym nie wie. Mpze kiedys kupie moduł fabryczny i to poprawię
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam robiłem druciarsko i samochód nie wie ze ma przyczepę. Tez wyglada jak oryginał, bo to oryginał poza elektryką. Leasingodawca nic o tym nie wie. Mpze kiedys kupie moduł fabryczny i to poprawię

Bez urazy, napisałem tak, bo w przypadku auta kolegi chodzi o dużą firmę z ogromnym budżetem. 

Sam jestem zwolennikiem wszelkiego rodzaju tanich rozwiązań, stąd też moje poszukiwania taniej nowej-używki i montaż we własnym zakresie. 

Tu masz dobrą ofertę na moduł, gdybyś się miał zdecydować. Nowy moduł z wiązką 13pin - 610zł

Edytowane przez r.t.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez urazy, napisałem tak, bo w przypadku auta kolegi chodzi o dużą firmę z ogromnym budżetem.

Sam jestem zwolennikiem wszelkiego rodzaju tanich rozwiązań, stąd też moje poszukiwania taniej nowej-używki i montaż we własnym zakresie.

Tu masz dobrą ofertę na moduł, gdybyś się miał zdecydować. Nowy moduł z wiązką 13pin - 610zł

dzięki, tylko że ja mam skodę superb. Na razie i tak nie zawracam sobie tym głowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...