Skocz do zawartości

System hamulcowy w Revo Inshore - jak to działa


godski

Rekomendowane odpowiedzi

Doszedł do mnie dzisiaj Revo Inshore.

Pięknie spasowany, kręci jak głupi.

 

Ma tylko inny system hamulcowy od tego z recenzji na TT (drugie zdjęcie od góry):

 

http://www.tackletour.com/reviewabugarciarevoinshorepg2.html

 

A u mnie jest tak jak na filmie:

 

http://www.abugarcia.com/products/reels/low-profile-baitcast -reels/revo/revo-inshore#BVRRWidgetID

 

Gość na filmie za szybko gada jak na moją znajomość angielskiego. Czy ktoś mógłby wyjaśnić łopatologicznie kiedy używać bloczków ze sprężynką a kiedy bez?

 

Do tej pory używałem z hamulców odśrodkowych tylko VBS Shimano a tam sprężynek brak.

 

Jest tylko kilka problemów:

 

-moc hamulca podawana na stronach ABU to 20 lbs , a STX/SX maja 24 lbs. A to podobno jest ta sama konstrukcja. Skąd ta różnica?

 

-prosto po wyjęciu z pudełka szpulka na sucho kreciła się około 12 sekund, a po zalaniu łożysk szpulki olejkiem z pudełka jest tylko 8.

To chyba rozumiem. Kiedyś robiłem próby z łożyskami na śrubokręcie i najdłużej kręciły się te suche, które były dokładnie umyte w benzynce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...