Sumas Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Witam serdecznie!Ponieważ dopiero raczkuję w temacie, ale z obserwacji moich i z tego co wyczytałem większość sprzętu sprowadzana jest zza wielkiej wody USA (np. kultowe ABU). Dołączana jest do tego gwaracja, jednak nie sygnuje jej żadna pieczęć salonu. Jak postepuję w takim przypadku serwis gwarancyjny, krajowy? Jest jakaś może procedura postepowania, czy poprostu nie uwzględniają gwarancji?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
admin Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Moim zdaniem nie uwzględnia gwarancji w Polsce, chyba że gwarancja jest międzynarodowa i masz dowód zakupu (więc często odpada najtańsze źródło eBay). PozdrawiamRemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrus33 Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Niestety większość rzeczy kupionych w US posiada US Warranty, a ta ważna jest tylko w US, kupowałem wielokrotnie blanki, kołowrotki, woblery oraz sprzęt fotograficzny.....w razie problemów czeka mnie wysyłka za wodę. Przedstawiciele w Polsce slyszeć nawet nie chcą o serwisie u nas......i to nawet w pełni płatnym !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.