Skocz do zawartości
  • 0

Wymiana uszkodzonych przynet w Salmo


spy

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Dzień dobry,

pewnie się powt?łrzę, ale NIGDY nie zostawiamy naszych klient?łw z problemem i KAŻDE zgłoszenie reklamacyjne traktujemy powa?źnie. Twoje zgłoszenie oczywiście dotarło i nie pozostało bez odpowiedzi (podziękowałeś mi nawet za szybką odpowiedź! zgłoszenie otrzymałem 24.10 i tego samego dnia poszła odpowiedź). W następnym mailu poprosiłem Cię o odesłanie przynęt do nas i tej wiadomości najwyraźniej nie otrzymałeś. Staramy się jak mo?źemy, jednak nie zawsze wszystko zale?źy od nas (tutaj najwyraźniej serwer zawi?łdł).

Pozdrawiam,

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Twoje zgłoszenie oczywiście dotarło i nie pozostało bez odpowiedzi (podziękowałeś mi nawet za szybką odpowiedź! zgłoszenie otrzymałem 24.10 i tego samego dnia poszła odpowiedź).

 

 

Tak to prawda. Byl to jednak drugi mail ktory pisalem do firmy Salmo o tej samej tresci. Na pierwszego maila nie dostalem odpowiedzi i czekalem ponad 2 tygodnie i nic sie nie dzialo, wiec stwierdzilem ze moze byc cos z adresem (z tad wpis na forum) - najwyrazniej cos z serwerem. Nie chcialem NIGDY nikogo oskarzac.

 

Salmo to firma ktora dba o klientow! Tak bylo i bedzie, i zaden serwer tego nie zmieni

 

Rowniez pozdrawiam

Tomek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...