Skocz do zawartości

Transport wędki jednoczęsciowej


CezaryF

Rekomendowane odpowiedzi

Przetestowałem dziś swój patent podczas jazdy. Absolutnie nic nie przeszkadza pasażerom i kierowcy, a z zewnątrz praktycznie wędek nie widać. Oczekiwania spełnione w 100%.

Rozwiązanie Luksona też ciekawe, ale jak rozumiem w te tuby to kije bez kołowrotków?

Zależy co komu pasuje. Ja muszę w środku, bo na dachu mam bagażniki na rowery, a że z żoną zabieramy na łódkę kilka kijków, to nie mam możliwości przewożenia ich na dachu (w bagażniku czy w tubach).

Dla niektórych koszt też ma znaczenie. U mnie to było między 30 a 50 zł za całość. Gdybym nie lakierował, to byłoby 20 zł mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Działam sobie powolutku i ja. Moje rozwiązanie na tył. Przyssawki i profil aluminiowy, a na nim będzie uchwyt tylko jeszcze się zastanawiam jaki. Ciekaw też jestem jak pod obciążeniem powiedzmy trzech uzbrojonych wędek będą się sprawować przyssawki ... Może trzeba będzie zmienić na mocniejsze.

 

post-65395-0-11704200-1534800765_thumb.jpg           post-65395-0-47527800-1534800774_thumb.jpg

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

 

Kupiłem bo nawet jeden z kolegów również mi polecił. Jak to wygląda na żywo widać na foto natomiast nikt nie pisze o właściwościach użytkowych to kilka słów ode mnie. Zacznijmy od tego, że trzeba mieć komplet uchwytów czyli 4 co nie jest takie oczywiste w super - hiper nowoczesnych autach ... Ja auto mam kombi i dość stare biorąc pod uwagę dzisiejsze standardy, więc jest nawet 2 dodatkowe uchwyty pomiędzy szybami z tyłu. Następnie dobrze by było aby były oddalone od siebie możliwie najdalej bo jeśli są blisko siebie to można sobie elegancko transportować 2 składy co widać na zdjęciu poniżej. Na zdjęciu nie widać 3 pasa, który będzie z tyłu pomiędzy szybami bo mam tam takie fajniutkie uchwyty dla, których kiedyś zastosowania nie miałem :D Teraz przekładam pas w zależności od tego czy jadę z mono blankami czy z 2 składami. Pasy te bardzo przyjemnie spełniają swoją rolę podczas transportu wędek nie uzbrojonych niezależnie od nawierzchni. Całkiem przyjemnie w czasie transportu castów niezależnie od nawierzchni. Przyzwoicie podczas transportu wędki czy wędek uzbrojonych w tradycyjną korbę na równej drodze i tragicznie na kiepskiej jak kołysze autem bo wtedy też kołyszą się nam wędziska z korbami waląc jedne w drugie i w tym przypadku wyższość casta na spinem jest bezapelacyjna :D Do zalet pasów należy zaliczyć szybki montaż i demontaż. Mi przypasowały na tyle, że zrezygnowałem z używania poprzedniego wieloelementowego samodzieła ;) I jeżdżę z pasami na co dzień nawet.

 

post-65395-0-97350300-1556739912_thumb.jpg

Edytowane przez Sławek Nikt
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem bo nawet jeden z kolegów również mi polecił. Jak to wygląda na żywo widać na foto natomiast nikt nie pisze o właściwościach użytkowych to kilka słów ode mnie. Zacznijmy od tego, że trzeba mieć komplet uchwytów czyli 4 co nie jest takie oczywiste w super - hiper nowoczesnych autach ... Ja auto mam kombi i dość stare biorąc pod uwagę dzisiejsze standardy, więc jest nawet 2 dodatkowe uchwyty pomiędzy szybami z tyłu. Następnie dobrze by było aby były oddalone od siebie możliwie najdalej bo jeśli są blisko siebie to można sobie elegancko transportować 2 składy co widać na zdjęciu poniżej. Na zdjęciu nie widać 3 pasa, który będzie z tyłu pomiędzy szybami bo mam tam takie fajniutkie uchwyty dla, których kiedyś zastosowania nie miałem :D Teraz przekładam pas w zależności od tego czy jadę z mono blankami czy z 2 składami. Pasy te bardzo przyjemnie spełniają swoją rolę podczas transportu wędek nie uzbrojonych niezależnie od nawierzchni. Całkiem przyjemnie w czasie transportu castów niezależnie od nawierzchni. Przyzwoicie podczas transportu wędki czy wędek uzbrojonych w tradycyjną korbę na równej drodze i tragicznie na kiepskiej jak kołysze autem bo wtedy też kołyszą się nam wędziska z korbami waląc jedne w drugie i w tym przypadku wyższość casta na spinem jest bezapelacyjna :D Do zalet pasów należy zaliczyć szybki montaż i demontaż. Mi przypasowały na tyle, że zrezygnowałem z używania poprzedniego wieloelementowego samodzieła ;) I jeżdżę z pasami na co dzień nawet.

 

uchwyt.jpg

A jak to się zachowuje przy hamowaniu...?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku patyków nie uzbrojonych nie widzę problemu. Jak uzbrojone to ja mocuję tak aby multiplikator czy nawet korba (jedna jedyna) były przed rzepami. Jak będziesz musiał gwałtowniej zahamować to te rzepy mają za zadanie wędkę przytrzymać.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie DIY podpatrzone z USA.

Od tego sezonu jednosklady idą do tuby na dach. Będzie wygodnie i bezpiecznie dla sprzętu! Koniec z kijami w aucie

 

Dekle kupione na ebay ok $55 + przesyłka 

 

attachicon.gif IMG_0447_.jpg

 

attachicon.gif IMG_0451_.jpg

 

Rura PVC 6inch sch40 (330pln netto) 

 

attachicon.gif IMG_0455_.jpg

 

Montaż do relingów na aucie

 

attachicon.gif IMG_0516_.jpg

 

attachicon.gif IMG_0517_.jpg

Co to masz za samochód ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...