kamildarbanski Opublikowano 1 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 Witam. Mogli by koledzy zabrac glos i polecic dobre i sprawdzone opony zimowe do passata b5fl w rozmiarze 15 cali? Aby dobrze trzymaly sie na śniegu i blocie posniegowym. Slyszalem cos o oponach Apollo Alnac Winter ale czy to to warte jest cos? Szukam czegos sprawdzonego a nie wyczytanego w Internecie ze niby dobre a tak naprawde to szajs. Dziękuję z gory za porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artech Opublikowano 1 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 Yokohama W drive najlepsze zimówki jakie miałem do tej pory. Ostatnie auto kupiłem na Michelin alpin A3 i po 3 sezonach złego słowa nie powiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milupa Opublikowano 1 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 Temat już istniejehttp://jerkbait.pl/topic/52611-opony-samochodowe-prośba-o-pomoc-w-wyborze/?hl="opony" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snup Opublikowano 1 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 Z własnego doświadczenia proponuje poczytać o Vredestein Snowtrac. U mnie od 7-8 lat Snowtrac 3 co prawda nie w pasacie. W śniegu i błocie pośniegowym czuję się na nich pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryboman Opublikowano 2 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Polecam firmę Nokian. Nigdy mnie nie zawiodły i bardzo ciche jak na zimowe. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bułka Opublikowano 2 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Sava. Z początku byłem sceptycznie nastawiony ale po 2 sezonach mogę powiedzieć, że to rewelacyjne zimówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarasR Opublikowano 2 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Nokian -ów nie polecam totalna porażka . Po jednym sezonie tz. jesień-zima gumy nie nadawały się do jazdy nawet po suchym asfalcie.A po czasie wyszło coś takiego : http://moto.pl/MotoPL/1,88389,19695445,nokian-przylapany-na-oszustwie.html https://www.o2.pl/artykul/kolejna-firma-przylapana-na-oszustwie-tym-razem-chodzi-o-opony-5966158165652609a 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz.walaszewski Opublikowano 2 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Zależy gdzie będziesz jeździł, jeśli będzie to mokry śnieg i błoto pośniegowe to gislaved euro frost https://www.oponeo.pl/model-opony/gislaved-euro-frost-5 jeśli śnieg zmrożony i dużo go (tak do pół metra) to gislaved nord frost https://www.oponeo.pl/model-opony/gislaved-nord-frost-5 sprawdzone i testowane od 20 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIGOTKA Opublikowano 2 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 (edytowane) Zimówki jak najbardziej tak. Tylko niewielu chce wiedzieć że opona zimowa powinna być wymieniana co 2 sezony. Bo potem traci swoje właściwości .Od wielu lat co roku mam zimę. Zwykle z dużą ilością białego. I wiem że jedynie dobre opony zapewniają bezpieczeństwo.raz zdażyło sie że wymieniłem opony dopiero po 3 sezonach. Trzeci sezon był cieżko. Źle się jeździło i było cały czas na krawędzi . Nigdy więcej. jeździłem na kilku markach, ale najlepsze według mnie to nokian hakkapeliitta.Oczywiście trzeba się liczyć ze zwiekszonym hałasem w aucie. No i z używać głowy. I jeszcze jedna mała uwaga do posiadaczy różnych 4x4. Wielu myśli że jak już mają takie to są bezpieczni zimą.Auto o takim napędzie rzeczywiście troche lepiej rusza w śniegu czy śliskim ale identycznie jak przednio czy tylnio napedowiec leci w poślizgu.Były robione statstyki w skandynawii i został obalony mit jakoby 4x4 było bezpieczniejsze do jazdy zimą. Wręcz przeciwnie. Możliwe że jest to właśnie efekt mitu o wyższości 4x4 nad innymi do jazdy zimą. Edytowane 2 Października 2017 przez MIGOTKA 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian83 Opublikowano 2 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Polecam firmę Nokian. Nigdy mnie nie zawiodły i bardzo ciche jak na zimowe.Nokian to dobra budrzetowa opona jak I na lato tak I na zime Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek88 Opublikowano 2 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Poruszyłeś wiele zmiennych i oględnie mówiąc temat chyba nie jest na wędkarskie forum nawet na dział cafe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3 Opublikowano 2 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Od kilku sezonów jeżdżę na oponach Kleber krisalp 2,tylny napęd.W śniegu i błocie dają radę, gruby konkretny protektor.Na drugim aucie tylnonapędowym mam Nokiany wr d3.Ogólnie opony bardzo dobre,chociaż przy starcie na śniegu nieco gorzej od Kleberów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OloPe Opublikowano 2 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Kldber Krisalp świetna niedroga opona. Miałem i lepsza niz Nokian, które mam obecnie. Lepsza na śniegu, błocie i deszczu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz.walaszewski Opublikowano 4 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 I jeszcze jedna mała uwaga do posiadaczy różnych 4x4. Wielu myśli że jak już mają takie to są bezpieczni zimą.Auto o takim napędzie rzeczywiście troche lepiej rusza w śniegu czy śliskim ale identycznie jak przednio czy tylnio napedowiec leci w poślizgu.Były robione statstyki w skandynawii i został obalony mit jakoby 4x4 było bezpieczniejsze do jazdy zimą. Wręcz przeciwnie. Możliwe że jest to właśnie efekt mitu o wyższości 4x4 nad innymi do jazdy zimą.Trochę duże uproszczenie w tym stwierdzeniu, ba warto się zastanowić co mamy na myśli pisząc o 4x4. Jeśli ostatnio produkowane suv'y z napędem niby 4x4, to mogę się zgodzić. Jednak auta takie jak VW czy Audi z Torsenem, czy Subaru ze stałym napędem 4x4 biją na głowę wszystkie Haldexy czy inne elektroniczne protezy. A jak już chcecie mieć auto o super dzielności w zimie za niewielkie pieniądze, szukajcie Jeep'a XJ reduktorem, który pozwala na tzw. full time 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intoxication Opublikowano 6 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Dunlop winter sport 4d. Dodatkowo mega ciche ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas Opublikowano 7 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 a co sądzicie o całorocznej michelin crossclimate plus ? ponoć zrobiona z dwóch rodzai gumy i spisuję się rewelacyjnie zarówno latem jak i zimą ,przynajmniej takie znalazłem opisy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtyna51 Opublikowano 7 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Miałem kiedyś całoroczne goodyear i nie polecam zimą spisywały się całkiem nieźle natomiast strasznie głośne w lato.Drugi problem to szybsze zużycie opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.